خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حجاب اسلامی در مناطق گردشگری و بومگردی‌ها رعایت شود - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 24 بهمن 1402 - 16:48
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: باید حجاب اسلامی در مناطق گردشگری و بومگردی ها رعایت شود. مناطق گردشگری و اقامت ها که افراد بی حجاب در آن مشاهده شود، پلمب خواهند شد.
حجاب،اسلامي،اقدامات،عفاف،مد،لباس،كشف،رعايت،ايراني

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدمحمدرضا طالبی امروز در ستاد عفاف و حجاب استان خراسان جنوبی اظهار داشت: رعایت حجاب و حفظ شئونات اسلامی بر همه واجب است.
ایرانیان از گذشته تا حال با فرهنگ اصیل و پوشش خود فرهنگ و هویتشان را شکل داده و تمدن‌ساز بوده‌اند.
وی با تأکید بر حفظ حجاب در اماکن مختلف گفت: رعایت شئونات اسلامی در همه مکان‌ها ازجمله باشگاه‌های ورزشی ضروری است و اگر مسائل خلاف اخلاق در باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی به صورت مستند مشاهده شود، نسبت به پلمپ این مجموعه‌ها اقدام خواهد شد.
باید حجاب اسلامی در مناطق گردشگری و بومگردی‌ها رعایت شود.
مناطق گردشگری و اقامت‌ها که افراد بی‌حجاب در آن مشاهده شود پلمب خواهند شد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به رویکرد‌های اسلامی و پایبندی اعتقادی، در حوزه دانشجویی و دانشگاه‌ها هیچ موردی از کشف حجابی نداشته‌ایم و با اقدامات فرهنگی تأثیرگذاری که انجام شده در موضوع عفاف و حجاب از گذشته وضعیت مطلوب‌تری داریم، اما باید همچنان اقدامات در حوزه عفاف و حجاب انجام شود‌.
وی با تأکید بر اینکه چنانچه موردی از کشف حجاب باشد برخورد قانونی صورت می‌گیرد، گفت: در سایر حوزه‌ها و اماکن عمومی با اقدامات فرهنگی و تبیینی و اقناعی که صورت می‌گیرد، شاهد کشف حجاب مغرضانه نیستیم.
طالبی از برگزاری نمایشگاه اصیلا (مد و لباس ایرانی) اوایل اسفند در استان خبر داد و گفت: توانمندسازی خانواده‌ها، تبیین اقدامات غرب در هجوم فرهنگی به مد و لباس ایرانی اسلامی، رفع شبهه جوانان و آشنایی با الگوهای مد و لباس ایرانی از جمله موضوعاتی هستند که در غرفه‌های نمایشگاه اصیلا مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهند گرفت.
انتهای پیام/ 252