خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

قاضی‌عسگر: پاسداران از نهال انقلاب به خوبی صیانت کردند - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 24 بهمن 1402 - 14:12
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در دیدار با پاسداران سپاه شهرری گفت: صیانت از نهال انقلاب کار بزرگی است که پاسداران عزیز ما آن را به خوبی انجام داده اند.
حضرت،پاسداران،سپاه،مقدس،انقلاب،اسلامي،عبدالعظيم،ري،الاسلام

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حجت الاسلام سید علی قاضی‌عسگر صبح امروز با حضور در سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) شهرستان ری با فرماندهی و پاسداران این سپاه دیدار و گفت‌وگو کرد.
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم در جمع پاسداران گفت: پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، وظیفه سنگینی است که بر عهده شما سبزپوشان غیور سپاه قرار گرفته است.
وی افزود: این نهاد مقدس از برکات نظام اسلامی و محصول ژرف‌اندیشی امامین انقلاب است که با توشه ولایتمداری، تقوا، بصیرت و مجاهدت‌های بسیار، الگوی دلدادگان انقلاب اسلامی شده است.
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در ادامه گفت: بر خود لازم می‌دانم فرارسیدن سوم شعبان سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار و همچنین سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خدمت سرهنگ قنبری و تمام همسنگران غیور ایشان در جایگاه‌های مختلف سپاه شهرستان ری تبریک عرض کرده و صحت و سلامتی همگان را در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تحت تدابیر حکیمانه ولی امر مسلمین و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.
‍ حجت الاسلام قاضی عسگر در پایان دیدار خاطرنشان کرد: صیانت از نهال انقلاب کار بزرگی است که پاسداران عزیز ما آن را بخوبی انجام داده‌اند.
گفتنی است حجت الاسلام قاضی عسگر پس از دیدار با پاسداران در مراسم تجلیل از جانبازان سرافراز فرهنگی که با حضور خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران برگزار شد، حضور یافت.
انتهای پیام/