خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آغاز اعزام 4 هزار دانشجوی مازندرانی به سفر راهیان نور

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 24 بهمن 1402 - 13:48
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران گفت: کار اعزام 4 هزار دانشجوی مازندرانی به سفر معنوی راهیان نور از امروز آغاز شد و تا 20 اسفند ادامه داد.
اعزام،نور،راهيان،زائران،مجيدي،نفر،كربلا،اردوي،سپاه،بسيج

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، عسگر مجیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به اعزام زائران به اردوی راهیان نور گفت: امروز خاکریز دشمن با ابزارهای نوین که در اختیار دارد تغییر کرده و هدفگیری باور جوانان از اهداف شوم دشمنان است.
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا تصریح کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور از راهکارهای مقابله‌ای با جنگ نرم دشمنان است و امسال نیز مانند سال‌های گذشته کاروان زائران به سرزمین نور اعزام خواهد شد.
مجیدی با بیان اینکه تاکنون 2 هزار و 374 دانش‌آموز دختر در آبان‌ماه به مناطق عملیاتی اعزام شدند، افزود: هزار و 536 دانش‌آموز پسر در بهمن‌ماه به راهیان نور اعزام شدند.
وی با اشاره به اعزام‌ 160 نفر از بسیج طلاب، 890 نفر از بسیج ادارات و 527 نفر از بسیج فرهنگیان به سرزمین نور گفت: کار اعزام 4 هزار دانشجو مازندرانی نیز از امروز شروع شد و تا 20 اسفند ادامه داد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا همچنین خاطرنشان کرد: 10 هزار نفر از محلات استان هم تا پایان سال به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.
مجیدی گفت: اردوی راهیان پیشرفت نیز برگزار خواهد شد و بازدیدکنندگان از نمایشگاه هوافضا و سد کرخه بازدید می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه براساس برنامه زائران از یادمان‌های شلمچه، هویزه، فتح المبین، اروندکنار و طلاییه بازدید می‌کنند، گفت: برنامه بازدید دانشجویان از منطقه فکه و دهلاویه هم برنامه‌ریزی شده است.
مجیدی همچنین بیان کرد: اردوگاه خرمشهر و شهید جعفرزاده هم آماده پذیرایی از زائران است و 15 دستگاه اتوبوس شرکت جوان سیر برای انتقال زائران به منطقه اعزام می‌شود.
وی با بیان اینکه روایت‌گران روایت انقلاب را برای نسل جوان بازگو کنند، تاکید کرد: لازم است پیشرفت‌های انقلاب اسلامی برای جوانان تبیین شود.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا گفت: برای حضور خانوادگی علاقه‌مندان نیز در مناطق عملیاتی تدارکاتی دیده شده است.
انتهای پیام/