خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دادستان تهران روز پاسدار را تبریک گفت

مشرق | سیاسی | سه شنبه، 24 بهمن 1402 - 12:55
دادستان تهران در پیامی سال‌روز میلاد با سعادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.
حضرت،اسلامي،امام،انقلاب،روز،ايران،شعبان،پاسدار،ولادت،سعادت،م ...

به گزارش مشرق، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران در پیامی سال‌روز میلاد با سعادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.متن این پیام به شرح زیر است.
بسم الله الرحمن الرحیم
سوم شعبان مصادف با سال‌روز میلاد با سعادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و چهارم شعبان ولادت سراسر نور حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و روز جانباز و پنجم شعبان ولادت امام سجاد (ع) است.
این روزهای عزیز و مبارک یادآور دلاوری‌ها، رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان سپاه اسلام است که با توکل به خدا و توسل به اهل‌بیت علیهم‌السلام و پیروی از معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام‌خمینی (ره)، در ادامه‌ی نهضت سرخ عاشورا از همه‌ی زندگی و هستی خویش گذشتند و جان و مال خویش را در طبق اخلاص نهادند و با ایستادگی و اقتدار، اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران عزیز از دست برود.
در این میان وجود با صلابت سبزپوشان عرصه‌ی دفاع و امنیت کشور، پاسداران فداکار و سلحشور انقلاب اسلامی و حریم ولایت که با حضور مقتدرانه و فداکارانه در همه‌ی صحنه‌ها، چون عرصه‌ی جهاد و سازندگی و رفع محرومیت‌ها، مشارکت موثر در بحران‌ها و حوادث و بلایای طبیعی، به‌صورت مخلصانه و بی‌ادعا در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران اسلامی گام برداشته‌اند، تبلور و روایت‌گر عزت، عظمت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی همراه با خلق حماسه‌های بی‌بدیل و ماندگار بوده است.
اینجانب میلاد با برکت و سراسر نور حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و همچنین فرخنده زادروز حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و روز جانباز و ولادت با سعادت امام سجاد (ع) را به پیشگاه حضرت، ولی عصر (عج) و محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای، پاسداران و جانبازان سرافراز ایران اسلامی و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق همگان را در جهت ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت از خداوند قادر متعال خواستارم.
علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران