خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ورود دادستانی برای تکمیل بزرگراه اهر ـ مشکین‌شهر - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 24 بهمن 1402 - 09:58
دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی بر لزوم بهره مندی از ظرفیت های استانی در تکمیل بزرگراه اهر _ مشکین شهر تاکید کرد.
پروژه،استان،اهر،دادستان،مركز،آذربايجان،شرقي،انقلاب

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، نشست بررسی مسائل و موانع موجود سر راه پروژه جاده اهر _مشکین‌شهر، با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی، دادستان اهر و مسئولان دستگاه‌های مرتبط تشکیل شد.
بابک محبوب علیلو دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی در این نشست، گفت: این جاده ارتباطی به واسطه تردد خیل کثیر مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات و فصول گردشگری یکی از پروژه‌های اولویت‌دار استان است که باید مورد توجه دستگاه‌های متولی و مسئول قرار گیرد.
وی بر لزوم تسریع در احداث بزرگراه اهر ـ مشکین‌شهر تاکید کرد و افزود: هرگونه تعلل و تاخیر در اجرای این پروژه قابل قبول نیست و اگر تاخیری هم به وجود آمده باید جبران شود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی با اشاره به ملی بودن این پروژه اظهار کرد: برای تامین پروژه نباید منتظر اعتبار از مرکز باشیم بلکه برای پیشبرد آن‌ها باید به ظرفیت‌های استانی نیز تکیه و توجه ویژه داشته باشیم و در عین حال تامین و تخصیص اعتبار از منابع ملی نیز باید به جد مورد پیگیری و اقدام قرار گیرد.
گفتنی است پروژه بزرگراه اهر ـ مشگین‌شهر ابتدا از طرف استان اردبیل شروع شده بود، اما در سال 97 با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی وزارت راه و شهرسازی قرار شد تا پروژه از طرف حوزه استحفاظی آذربایجان‌شرقی نیز اجرایی شود لکن تا به حال پیشرفت قابل توجهی نداشته است.
انتهای پیام/