خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

یکصدوسی‌امین روز«طوفان‌الاقصی»|چراغ سبز دولت بایدن به اسرائیل برای تجاوز به رفح/ عملیات بامدادی مقاومت در کرانه باختری - تسنیم

تسنیم | بین‌الملل | سه شنبه، 24 بهمن 1402 - 00:49
همزمان با تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، یک مسئول دولت آمریکا به این رژیم برای تجاوز زمینی به رفح در جنوب نوار غزه که بیش از یک و نیم میلیون آواره را در خود جای داده، چراغ سبز نشان داد.
صهيونيست،باختري،كرانه،صهيونيستي،روز،تجاوزات،امين،يكصد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در اولین دقایق بامداد یکصد و سی امین روز طوفان الاقصی، تجاوزات اشغالگران صهیونیست به نوار غزه و کرانه باختری ادامه دارد.
از کرانه باختری خبر می رسد که شمار زیادی از شهرک نشینان صهیونیست به شهرک حواره در جنوب نابلس یورش برده و با حمایت نظامیان صهیونیست، به منازل مردم حمله ور شده و خودروهای آنها را به آتش کشیدند.
این در حالی که جوانان مبارز در کرانه باختری، طی دو عملیات ضد صهیونیستی، در الخلیل و نابلس به سمت نظامیان صهیونیست تیراندازی کردند.
تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه نیز وارد یکصد و سی امین روز خود شده است.
این در حالی است که یک مسئول دولت بایدن به رژیم اشغالگر برای تجاوز زمینی به رفح چراغ سبز نشان داد، مکان بسیار کوچکی که بیش از یک و نیم میلیون آواره را در خود جای داده است.
از سوی دیگر یونیسف(صندوق کودکان سازمان ملل) درباره وخیم تر شدن اوضاع فلسطینیان به ویژه کودکان در سایه تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی هشدار داده است.
مهمترین تحولات یکصد و سی امین روز عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:
************************************************************
00:06-عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری
رزمندگان مقاومت در کرانه باختری به سمت نظامیان صهیونیست در شهرک کرمی تسور احداث شده در اراضی بیت امر در شمال الخلیل تیراندازی کردند.
این خبر به روز رسانی می شود