خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رادیکال‌های اصلاح‌طلب حزب تشکیل می‌دهد!

مشرق | سیاسی | دوشنبه، 23 بهمن 1402 - 10:45
هدف از تشکیل این احزاب ایجاد هژمونی بر احزاب قدیمی سیاسی چون کارگزاران و اعتمادملی است.
ساختاري،راستاي،جبهه،اصلاحات،صنوف،راهبرد،باورند

سرویس سیاست مشرق- بررسی آخرین مطالب مطرح شده از سوی اصلاح‌طلبان ساختاری بیانگر تلاش آنان برای پیگیری چند هدف در قالب جبهه اصلاحات است.
اصلاح طلبان ساختاری نوسازی گفتمانی و تدوین راهبرد انتخابات را اولین گام در جبهه اصلاحات تعریف کرده و بر این باورند این نوسازی و راهبرد انتخاباتی مبتنی بر تحولات سیاسی پس از اغتشاشات پاییزی در سال گذشته شکل گرفته و در حقیقت پاسخی به شرایط موجود می باشد.
اصلاح طلبان ساختاری در ادامه ارتباط با صنوف و اقشار مختلف در راستای جامعه محوری را مورد اشاره قرار داده و بر این باورند ارتباط با اقشار و صنوف علاوه بر اینکه در راستای کسب نمایندگی می باشد از سوی دیگر اقدامی در راستای هم جهت سازی مطالبات و هدایت آنان در کانون مطالبه سازی است.
گفتنی است رادیکال‌های جبهه اصلاحات همچنین برنامه بعدی خود را بر اساس تشکیل چند حزب فراگیر قرار داده و قرین با آن توسعه رسانه ای را نیز دنبال نمایند، هدف از تشکیل این احزاب ایجاد هژمونی بر احزاب قدیمی سیاسی چون کارگزاران و اعتمادملی است.