خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حضور پرشور مردم در 22 بهمن پشتوانه‌ای محکمی برای جبهه مقاومت بود - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 22 بهمن 1402 - 14:36
استاندار کردستان گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، پشتوانه ای محکمی برای جبهه مقاومت و مقدمه ای برای مشارکت بالا و حماسی در انتخابات اسفندماه خواهد بود.
22،بهمن،پرشور،راهپيمايي،شهداي،كردستان،جبهه

اسماعیل زارعی‌کوشا در حاشیه مراسم 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک دهه مبارک فجر و طلیعه چهل و پنجمین بهار آزادی اظهار داشت: 22 بهمن هر سال ویژگی‌های خاص خود را داشته و فقط بزرگداشت یک رویداد نیست، بلکه هر ساله مختصات خود را دارد.
وی افزود: 22 بهمن امسال به دلیل شرایط منطقه و اتفاقات سال گذشته، از حساس‌ترین سال‌هاست که خوشبختانه به هم ریختگی و استیصال در جبهه استکبار و صهیونیسم‌ها می‌بینیم.
استاندار کردستان تصریح کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، پشتوانه‌ای محکمی برای جبهه مقاومت و مقدمه‌ای برای مشارکت بالا و حماسی در انتخابات اسفندماه خواهد بود.
وی افزود: 22 بهمن، یادآور یکی از بزرگترین رخدادهای تاریخی ملت بزرگ ایران بوده که به یک روز فراموش ناشدنی و بزرگ برای ایرانیان تبدیل شده است.
زارعی‌کوشا بیان کرد: از تمام آحاد مردم عزیز کردستان که همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن وحدت و همدلی خود را به دنیا نشان داده و با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن(ره) و شهدای گلگون‌کفن، بار دیگر تجدید میثاق کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.
انتهای پیام/481/