خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جزئیات جدید احداث بزرگراه یادگار امام اعلام شد

تسنیم | اجتماعی و حوادث | یکشنبه، 22 بهمن 1402 - 14:14
شهردار منطقه 9 جزئیات جدیدی از احداث بزرگراه یادگار امام اعلام کرد.
پروژه،مسير،مرتضوي،يادگار،ره،ميدان،امام،اسلامي،معارض،سالگرد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید محمد رحیم مرتضوی؛ شهردار منطقه 9 در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در منطقه 9 شهر تهران هرساله میزبان شهروندان زیادی هستیم که در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن می‌‌گیرند و امسال نیز در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خدمت شهروندان بودیم.
وی تصریح کرد: امسال برای مراسم یوم الله 22 بهمن کمیته‌های مربوطه را شکل دادیم و با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارتباط خوبی داریم.
مرتضوی با بیان اینکه اقدامات شهرداری تهران در چند حوزه خدمات شهری، عمرانی، حمل و نقل عمومی و … تقسیم می‌شود، گفت: نخستین اقدام ما برای این مراسم ایجاد فضای سخنرانی رییس جمهور و فضای حضور مهمانان بود؛ رنک آمیزی مسیرها و جداول در طول مسیر خیابان آزادی، میدان آزادی و‌ بزرگراه آیت الله سعیدی و… را داشتیم.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت پروژه یادگار امام (ره) گفت: زمان‌بندی پروژه های عمرانی اگر معارض نداشته باشد قابل اندازه‌گری است.
در پروژه یادگار امام (ره) 2 معارض ملکی و نهادی داریم و عوامل مختلفی برای تکمیل و تاخیر در پروژه نقش دارند و معارضین پروژه یادگار امام (ره) در حال رفع است.
مرتضوی گفت: در فاز اول افتتاح مسیر رفت میدان جی تا میدان فتح را با 1 کیلومتر در نیمه دوم سال آینده خواهیم داشت و مسیر برگشت به خاطر احداث ‌تونل زمان بر است و دو مسیر برگشت هم با توجه به تونل بودن آن تا پایان سال 1403 به بهره‌برداری می رسد.
انتهای پیام/