خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اسلامی: دشمن با اتهام‌زنی نمی‌تواند مسیر پیشرفت ایران را مسدود کند

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | یکشنبه، 22 بهمن 1402 - 13:31
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: دشمنان نتوانستند با اتهام زنی، پرونده‌سازی و با مزاحمت‌های بی‌شمار مسیر پیشرفت جمهوری اسلامی را مسدود کنند.
دشمنان،اسلامي،بهمن،شهيد،ملت،راهپيمايي،توطئه،دشمن،اتمي

در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن؛
«محمد اسلامی» در حاشیه مراسم ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ با تبریک ایام دهه فجر گفت: دشمنان نتوانستند با اتهام زنی، پرونده‌سازی و با مزاحمت‌های بی‌شمار مسیر پیشرفت جمهوری اسلامی را مسدود کنند.
وی با بیان اینکه حوزه هسته‌ای یکی از پیشران‌های توسعه هر ملت است، افزود: امروز فناوری هسته‌ای اگر نباشد در خیلی از علوم فنون و صنایع نمی‌توان کاری انجام داد چرا که یک صنعت راهبردی پیشران و پیشتاز است و دشمنان نمی‌خواستند جمهوری اسلامی به این فناوری دست پیدا کند.
اما آن‌ها شکست خوردند.
رئیس سازمان انرژی اتمی بیان کرد: در این راه ملت ما سختی کشید و شهید داد و حتی دشمن با حرکت‌های تروریستی به ما ضربه زد، اما یک لحظه در اراده ما در سازمان انرژی اتمی خللی ایجاد نشد و ما توانستیم در عرصه‌های گوناگون به خودکفایی برسیم.
دشمن در این زمینه خیلی تلاش کرد، اما شکست خورد و برای همین خدا را شاکر هستیم.
اسلامی تاکید کرد: مردم ما ۴۵ سال است که تصمیم گرفته‌اند و در این راه هم شهید داده‌اند تا از زیر سلطه خارج شوند چرا که سلطه‌گری جواب نخواهد داد و دشمنان باید بدانند که ملت ایران قدرتمندتر از آن است که آن‌ها با این تهدیدات مردم را متوقف کنند.
دشمنان بیش از این توطئه نکنند و مسیر پیشرفت ایران را به عنوان یک حقیقت پذیرفته و دست از توطئه و دشمنی بردارند.
مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ پایتخت امروز یکشنبه از محل شهادت آرمان علی‌وردی (شهید امنیت) از شهرک اکباتان به سمت میدان آزادی و به شکل همزمان در ۱۴۰۰ بخش و شهرستان و بالغ بر ۳۵۰۰۰ روستای کشور برگزار شد.