خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

قالیباف: هویت ملی مردم ایران با 22بهمن معنا شد

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 22 بهمن 1402 - 11:49
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:22بهمن ماه برای ملت ما بی نظیر است  و هویت ملی برای مردم ایران با 22بهمن معنا شده است مردم ما هیچ وقت مانند 22بهمن احساس یک ملت بودن را نداشتند.
امام،22،بهمن،مشهد،انقلاب،اسلامي،قاليباف

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمدباقر قالیباف امروز در سخنرانی پایانی راهپیمایی 22بهمن مردم مشهد که در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی برگزار شد ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مردم ایران و آزادگان جهان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران این دستاورد بزرگ را به خصوص به زنان مشهدی که پرچمدار نهضت انقلاب اسلامی در مشهد مقدس بودند تبریک و تهنیت گفت .
وی ابراز امیدواری کرد: این حضور پرشور مردمی و قدم‌های پربرکت آنها در دفاع از انقلاب مایه عزت دنیوی و اخروی این عزیزان باشد.
قالیباف ضمن یاد کردن از رشادت‌های شهدا و رهنمودهای امام راحل که به تعبیر مقام معظم رهبری امام تحول بود، افزود: امام خمینی امام تحول بود که جز برای خدا سخن نمی‌گفت و جز در راه خدا گامی برنمی‌داشت.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:22بهمن ماه برای ملت ما بی نظیر است و هویت ملی برای مردم ایران با 22بهمن معنا شده است مردم ما هیچ وقت مانند 22بهمن احساس یک ملت بودن را نداشتند.
در حال بروز رسانی است ...