خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

استاندار خراسان جنوبی: چشم همه جهانیان به ملت ایران اسلامی است که از آنان الگو بگیرند

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 22 بهمن 1402 - 11:30
استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز چشم همه جهانیان به ملت ایران اسلامی است که از آنان الگو گرفتند و در مقابل مستکبران، مقاومت و ایستادگی می کنند.
انقلاب،22،بهمن،اسلامي،بيرجند،راهپيمايي،پيروزي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، جواد قناعت امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن شهر بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 22 بهمن خاستگاه طلوع تمدن جدید با نگاه و نگرش به آموزه‌های اسلام ناب است که با رهبری‌های حکیمانه امام راحل عظیم الشأن(ره) به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد.
وی گفت: وقتی همه انقلاب‌های دنیا را بررسی کنید، می‌بینید که فقط بخشی از مردم در شکل‌گیری و پیروزی آن انقلاب نقش داشتند، اما در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران آحاد ملت نقش داشتند.
استاندار خراسان جنوبی افزود: امروز حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن و جشن 45 سالگی انقلاب اسلامی بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب، امام راحل و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب و شهداست.
علیرغم همه فشارها امروز شاهد حضور پرشور مردم و خلق حماسه دیگر هستیم.
قناعت بیان کرد: امروز چشم همه جهانیان به ملت ایران اسلامی است که از آنان الگو گرفتند و در مقابل مستکبران، مقاومت و ایستادگی می‌کنند.
راهپیمایی 22 بهمن ساعت 9 صبح از میدان شهدای بیرجند آغاز شده و در مسیر خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران و میدان قدس ادامه دارد.
انتهای پیام/256