خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

طنین فریاد مرگ بر آمریکا در مازندران/ شمالی ها 45 سالگی انقلاب را جشن گرفتند

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 22 بهمن 1402 - 10:14
مردم دیار علویان با فریاد الله اکبر با حضوری پرشور در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.
انقلاب،اسلامي،22،بهمن،ايران،آمدند،راهپيمايي،فرياد،مازندران،تسنيم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، دهه فجر و 22 بهمن فرصتی برای بازنگری در ارزش‌ها و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب است .ملت ایران بعد از سال‌ها مبارزه و استکبارستیزی، در 22 بهمن 57 با راهپیمایی سراسری در برابر خودکامگی و استبداد ایستادگی کردند و امروز نیز مردم مازندران همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.
خیابان‌های ساری مرکز استان مملو از جمعیت مردمی بود که آمده بودند تا فریاد آزادی و استقلال را فریاد بزنند.
مردم آمدند تا بگویند در جریان انقلاب اسلامی با خون خود شجره طیبه انقلاب را آبیاری کردند و از آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسداری می‌کنند.
مردم در گفتگو با تسنیم گفتند22 بهمن یادآور رشادت‌، ایثارگری‌ و ازخودگذشتگی‌ مردمی است که توانستند با اتحاد و با پیروی از فرامین بنیانگذار انقلاب اسلامی گامی بلند در تحقق آرمان‌های اسلام بردارند.
منظومه انقلاب با درخشش جوانان پرشور درخشان تر شده است و مردم مازندران در صحنه حآصر می‌شوند تا پرچم اتحاد را برافرازند.
آن ها گفتند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران وارد چهل و پنجمین سال خود شده و با ایثار جوانمردان الهام‌بخش ندای آزادی‌خواهی در جهان اسلام است.
مردم مازندران بار دیگر امروز با حضور صف در صف در شهرها و مناطق مختلف راهپیمایی 22 بهمن را با شکوه برگزار کردند.
مردم آمدند تا بگویند انقلاب اسلامی ایران، امروز با رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای به قدرت اول منطقه تبدیل شده و امروز ایران اسلامی اقتدار خود را به رخ استکبار می‌کشد.
مردم غیور تبرستان که صحنه آمدند با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل پیام آزادی خود را به جهان مخابره کردند و آمدند تا اعلام کنند بر سر پیمان خود در اعتلا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
انتهای پیام/