خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تکذیب خبر تغییر تصمیم وزیر بهداشت/ رئیس بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند عزل شد

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 21 بهمن 1402 - 22:59
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ودرمانی بیرجند با اشاره به اینکه  عزل رییس بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند قطعی است گفت: رییس جدید بیمارستان به زودی آغاز بکار خواهد کرد
بيمارستان،رضا،امام،بيرجند،رييس

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدمحمد موسوی میرزائی در بازدید از بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند اظهار داشت: عزل رئیس بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند به دلیل وضعیت نامطلوب این مرکز درمانی و در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اتخاذ شده بود.
وی گفت: تغییری در تصمیم اتخاذ شده صورت نگرفته و جایگزین رییس بیمارستان امام رضا (ع) به زودی تعیین شده و آغار بکار خواهد کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در خصوص رایزنی های صورت گرفته برای ابقای رییس بیمارستان مذکور تصریح کرد: در خصوص سلامت مردم با کسی تعارف نداریم و تصمیم به عزل رییس بیمارستان امام رضا(ع) قطعی است و تغییر نکرده است.
وزیر بهداشت دیروز در سفر به خراسان جنوبی وبازدید از بیمارستان امام رضا (ع) گفت: وقتی امروز از بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند بازدید کردم و دیدم که انبار دارو فرسوده و در حال تخریب است این دیگر قابل حل از مرکز نیست؛ از همین رو رئیس بیمارستان امام رضا را عزل کردم.
انتهای پیام/250