خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کشف 90 هزار لیتر سوخت قاچاق در ری/ 3 نفر دستگیر شدند

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 21 بهمن 1402 - 14:12
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف 90 هزار لیتر سوخت قاچاق در انبار متروکه خبر داد و گفت: سه دستگاه خودرو حمل سوخت توقیف و 3 متهم دستگیر شدند.
سوخت،انبار،متروكه،سيزده،ري،مرجع،آبان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سارقان سوخت، اظهار داشت: در رصدهای اطلاعاتی به دست آمد مشخص شد که سه تن از قاچاقچیان سوخت، مقدار فراوانی سوخت و فرآورده‌های نفتی در انبار متروکه‌ای در محدوده شهرری جمع‌آوری کرده و تلاش دارند خارج از شبکه توزیع قانونی سوخت، آن را توزیع کنند.
وی افزود: در ادامه تحقیقات پلیس، محل دقیق انبار متروکه در محدوده سیزده آبان شناسایی و با هماهنگی از سوی مرجع قضایی در نوزدهمین روز از بهمن‌ماه امسال، تیم عملیات و رئیس کلانتری 168 سیزده آبان به محل اعزام و در بازدید انجام شده حدود 90 هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه به توقیف سه دستگاه خودرو حمل سوخت و دستگیری 3 متهم اشاره کرد و گفت: کارشناسان ارزش سوخت کشف شده را بیش از 20 میلیارد ریال برآورد کرده اند.
طرهانی در پایان خاطرنشان کرد: با دستور قضائی، انبار متروکه پلمب و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
انتهای پیام/