خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مرتجی: با بازگشت مصدومان روند ما بهتر خواهد شد

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 20 بهمن 1402 - 19:46
سرمربی تیم هندبال سپاهان پس از دیدار مقابل فرازبام دهدشت پیرامون شرایط تیمش گفت: آغاز فصل مصدومانی داشتیم که رفته رفته به جمع ما اضافه می شوند و با حضور ان ها مطمئنم نتایج بهتری خواهیم گرفت و تلاش می کنیم جایگاهی درخور شان و نام باشگاه سپاهان کسب کنی
تيم،بازيكنان،سپاهان،سرمربي،بازي،هندبال،مناسبي،پيرامون،جدول،ليگ

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، شهداد مرتجی پیرامون پیروزی مقابل نماینده کهکیلویه و بویراحمد اظهار داشت: فرازبام تیم خوب، جوان و با کادرفنی خوب خود کاملا با انگیزه بازی کردند و پیش‌بینی می‌کردیم که در نیمه اول ما را تحت فشار قرار دهند .
وی افزود: اما در نیمه دوم با هدف جلوگیری از کارهای سرعتی آن‌ها و عقب راندن دفاع این تیم وارد شدیم که در این امر موفق بودیم.
در نیمه دوم دقت بازیکنان در شوت‌های آخر خیلی خوب بود و این باعث شد تا اختلاف مناسبی ایجاد کنیم و پیروز شویم.
سرمربی سپاهان در ارتباط با دیدار هفته آینده مقابل دیگر نماینده اصفهان تصریح کرد: بازی با گیتی‌پسند که در سال دوم فعالیتش تا اینجا نتایج خوبی کسب کرده و مقام آن‌ها در جدول گویای سطح این تیم است، قطعا سخت خواهد بود و امتیاز آن برای ما خیلی اهمیت دارد تا بتوانیم در جدول ارتقا رتبه پیدا کنیم.
وی با بیان این که در هفته‌های ابتدایی بازیکنان آسیب دیده زیادی داشتیم که با غیبت آن‌ها نتوانستیم نتایج مناسبی کسب کنیم، خاطرنشان کرد: اما در حال حاضر کم کم مصدومیت‌ها برطرف شده و به جمع ما اضافه می‌شوند و شرایط ما خیلی بهتر از قبل خواهد شد.
لیگ برتر هندبال مردان| ادامه صدرنشینی صنعت مس و صعود یک پله‌ای سپاهان
همه توان‌مان همان بود که در نیمه اول رخ داد
مجید پارسایی سرمربی تیم فرازبام دهدشت پیرامون شرایط تیمش در مقابل سپاهان اظهار داشت : تیم ما از بازیکنان جوان و نوجوان تشکیل شده است و اوج کار و توان ما در نیمه اول بود و توان زیادی برای بازی تحت فشار را ندارند.
وی افزود: هرچند در ابتدای نیمه دوم اشتباهات زیادی داشتیم و قدر فرصت‌ها را ندانستیم، اما به بازیکنانم ایمان دارم و آن‌ها ستارگان آینده هندبال ایران خواهند بود.
سرمربی فرازبام با تمجید از اقدام مدیران این باشگاه تصریح کرد: هر باشگاهی دست به ریسک استفاده از جوانان و نوجوانان نمی‌زند، اما سیاست کلی باشگاه فرازبام آینده‌نگری است و امیدواریم بازیکنان ما در ادامه لیگ باتجربه‌تر و بهتر کار کنند.
انتهای پیام/174