خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پیروزی خانگی سپاهان مقابل فرازبام دهدشت - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 20 بهمن 1402 - 18:00
دیدار تیم های سپاهان اصفهان و فرازبام دهدشت در هفته نهم رقابت های لیگ برتر هندبال با نتیجه 33 بر 22 به سود سپاهان به پایان رسید.
سپاهان،اصفهان،نتيجه،33،22،سود،گل،ديدار،مرتجي،دهدشت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در یکی از دیدارهای هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15:30 دقیقه امروز تیم‌های سپاهان اصفهان و فرازبام خائیز دهدشت در سالن شهدای 25 آبان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار را طلایی‌پوشان اصفهانی با نتیجه 33 بر 22 به سود خود پایان دادند.
در این دیدار خانگی طلایی‌پوشان سپاهان که در این فصل با جوانگرایی کار را آغاز کرده است، به دنبال بازگشت به روزهای خوب و نزدیک شدن به صدر جدول بود.
نیمه اول دیدار را شاگردان شهداد مرتجی با برتری 2 گل در نتیجه 15 بر 13 پیروز به رختکن رفتند.
نیمه دوم سپاهانی‌ها شروع پرقدرتی داشتند و با در دست گرفتن نبض بازی اختلاف را در اواسط نیمه به 9 گل افزایش دادند.
با نزدیک شدن به لحظات پایانی طلایی‌پوشان اصفهانی 2 بازیکن خود را برای 2 دقیقه اخراج شده دیدند، اما یاران دهدشت از این فرصت نتوانستند استفاده کنند و در نهایت ستاره‌های سپاهان با اختلاف 11 گل و در نتیجه 33 بر 22 نماینده کهکیلویه و بویراحمد را دست خالی از اصفهان بدرقه کردند.
برای تیم سپاهان امین مظفر، میلاد قلندری، مهران رهنما، بهشاد فاتحی‌زاده، یاسین کبیریان، محمدحسن خادمی، فرهاد شفیعی، آرمان بنی‌طبا، صابر حیدری، محمدرضا صادقی، علی مانیان، وحیدمسعودی، یونس نصیری، امین کاظمی، مهدی بهنام‌نیا و پارسا دهقانی با هدایت شهداد مرتجی در زمین حاضر شدند‌.
نیمه اول 15 بر 13 و نیمه دوم 18 بر 9 به سود سپاهان و در نهایت این مسابقه با نتیجه 33 بر 22 به سود این تیم خاتمه یافت.
انتهای پیام/174/.