خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

وعده ۴۰ هزار تنی آسفالت در منطقه ۲۲ محقق شد

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | جمعه، 20 بهمن 1402 - 16:32
شهردار منطقه ۲۲ گفت: با توجه به موقعیت قرارگیری این منطقه، تامین حداقل‌هایی همچون ساخت و بهسازی معابر ارتباطی برای سهولت در تردد هموطنان مهم و ضروری است.
معابر،منطقه،آسفالت،محلات،نصرتي،عمليات

به نقل از روابط عمومی منطقه۲۲، مسعود نصرتی اظهار کرد: به دلیل وجود شهرک‌های مسکونی جدید التاسیس در محلات ۱۲ گانه منطقه روند ساخت معابر در این نقطه از شهر تهران بیشتر از سایر مناطق بوده و بیشترین حجم معابر خاکی آسفالت شده نیز در منطقه ۲۲ صورت گرفته است و تا به امروز ۴۰ هزار تن آسفالت جهت عملیات تراشکاری، روکش و آسفالت ریزی در معابر تازه احداث و لکه گیری معابر از آغاز نهضت آسفالت در منطقه صورت گرفته است.
وی یادآور شد: در راستای ارتقای کمیت و کیفیت خدمات‌رسانی در حوزه عمرانی در غربی‌ترین محلات سطح منطقه، عملیات اجرایی معابر ارتباطی در این شهرک‌ها با جدیت دنبال می‌شود.
نصرتی اذعان کرد: تا به امروز و با افزایش سکونت شهروندان در غربی‌ترین محلات سطح منطقه، تامین حداقل‌هایی همچون ایجاد دسترسی‌ها از طریق معابر آسفالتی، برخورداری از ناوگان حمل و نقل عمومی و یا اجرای هر چه بهتر طرح نگهداشت در محدوده دو شهرک الهیه غرب و مروارید شهر اقدامات قابل توجهی تا به امروز صورت گرفته است.