خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نخستین مجموعه فرهنگی ورزشی جوشقان استرک کاشان پس از 45 سال افتتاح شد

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 20 بهمن 1402 - 12:55
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: نخستین مجموعه فرهنگی ورزشی پس از 45 سال توسط سپاه کاشان در جوشقان استرک با اختصاص 20 میلیارد ریال افتتاح شد.
كاشان،شهرستان،مجموعه،استرك،جوشقان،معيشتي

سرهنگ کریم اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: روستای جوشقان استرک طی 45 سال گذشته تاکنون از هیچ مجموعه فرهنگی، ورزشی بهره‌مند نبوده است.
وی افزود: سپاه شهرستان کاشان با توجه به این موضوع اقدام به ساخت زمین چمن مصنوعی و مجموعه فرهنگی، ورزشی در جوشقان استرک از توابع بخش نیاسر شهرستان کاشان کرد که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر این مجموعه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان در بیان جزئیات اعتبارات تخصیص داده شده ابراز داشت: سپاه برای ساخت زمین چمن مصنوعی و مجموعه فرهنگی ورزشی 20میلیارد ریال اختصاص داده است که در اختیار مردم جوشقان استرک قرار گرفت.
وی در بیان آخرین اقدام صورت گرفته در زمینه اهدای بسته‌های حمایتی به جامعه هدف در کاشان تصریح کرد: تعداد دو هزار و 500 معیشتی هر کدام به ارزش هفت میلیون و 500 هزار ریال به ولی نعمتان خود اهدا کردیم.
سرهنگ اکبری با بیان اینکه بسته‌های معیشتی توسط پایگاه‌‌های بسیج و قرارگاه‌های جهادی شهرستان کاشان توزیع شد، گفت: هر بسته معیشتی دارای هشت قلم کالای اساسی است که به جامعه هدف اهدا شد و در اختیار ولی نعمتان خود قرار دادیم.
انتهای پیام/801/.