خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مهلت ارسال آثار علمی به کنگره بین المللی علی بن باقر تا 15 فروردین 1403 تمدید شد

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 20 بهمن 1402 - 11:41
مسئول دبیرخانه کنگره بین المللی علی بن باقر از تمدید مهلت ارسال آثار علمی به دبیرخانه این کنگره تا 15 فروردین 1403 خبر داد.
ارسال،مقالات،كنگره،باقر،آثار،علي،علمي،تمديد

مهدی حافظیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن عید مبعث و ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: با عنایت به درخواست پژوهشگران و محققین جهت تکمیل پروژه‌های تحقیقاتی و مقالات در دست تالیف به منظور ارسال به کنگره بین‌المللی حضرت علی بن محمد باقر(ع)مهلت ارسال آثار تمدید شد.
وی در بیان جزئیات تمدید مهلت ارسال آثار افزدد: مهلت ارسال آثار تا 15فروردین سال 1403 تمدید شد و لذا مجدداً از اساتید، پژوهشگران و محققین دعوت می‌شود مقالات و آثار علمی خود را متناسب با محورها و موضوعات کنگره از طریق بخش ارسال مقاله در سایت، https://conf-shahideardehal.ir/fa ارسال کنند.
مسئول دبیرخانه کنگره بین‌المللی حضرت علی بن باقر(ع) در کاشان ابراز داشت: این کنگره دارای مجور و اعتبار ISC بوده و مقالات پذیرش‌شده علاوه بر برخورداری از امتیازات علمی مرتبط در پایگاه‌های علمی معتبر نمایه و در قالب مجموعه مقالات علمی منتشر؛ و مقالات برتر نیز مورد تقدیر واقع خواهند شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در تداوم برنامه‌های کنگره بین‌المللی حضرت علی ابن محمد باقر(ع)، رویداد فاخر فرهنگی آیین گردهمایی شاعران معزز اهل البیت(ع) در آستان مطهر علی ابن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال برگزار شد.
انتهای پیام/801/.