خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تکمیل حدنگاری مستلزم همکاری سایر دستگاه‌ها است - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 19 بهمن 1402 - 14:40
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ایلام با بیان اینکه تکمیل حدنگاری مستلزم همکاری سایر دستگاه ها است، گفت: امروز به مناسبت عید مبعث تعداد 50 فقره سند مالکیت حدنگاری اراضی کشاورزی مهران به کشاورزان اهدا شد.
سند،مالكيت،مزاياي،كشاورزي،تسنيم،مرادپور

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، علی مرادپور در این آیین با بیان اینکه در سال 42 تاکنون یک برگه به عنوان نسق در دست مردم بوده که حدود و ثغور آن مشخص نیست، اظهار داشت: مالکین این زمین‌های کشاورزی قادر به استفاده از مزایای آن نیستند، ولی با استفاده از سند تک برگ تمامی این موانع از جمله جلوگیری از رفع تداخل و معارض، تثبیت نقشه، تثبیت حدودات و استفاده از نقشه حدنگاری برطرف می‌شود.
وی سند مالکیت را عامل هویت بخشی به املاک دانست و افزود: تکمیل حدنگاری طرحی فرا دستگاهی بوده و مستلزم همکاری تمامی دستگاه‌ها است.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ایلام همچنین یکی از بزرگترین دعاوی دادگستری را مشکلات مربوط به سند مالکیت دانست و گفت: با تلاش تمامی همکاران در واحد‌های ثبتی و صدور سند مالکیت در تلاشیم که این مهم را برطرف کنیم.
مرادپور ضمن اشاره به مزایای سند تکبرگی و با توجه با اهمیت حدنگاری اراضی کشاورزی، از مردم خواست در طرح صدور اسناد مالکیت شرکت کرده و از مزایای سند تکبرگی بهره‌مند شوند.
به گزارش تسنیم، در پایان تعدادی سند حدنگاری اراضی کشاورزی بصورت نمادین به اهالی و بزرگان شهرستان مهران اهدا شد.
انتهای پیام/180/