خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 04 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نامه رئیس کمیسیون آموزش مجلس به "صحرایی" درباره آزمون استخدامی معلمان

تسنیم | سیاسی | پنجشنبه، 19 بهمن 1402 - 12:42
رئیس کمیسیون آموزش مجلس در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش خواستار تعیین تکلیف هرچه سریع تر اعتراضات داوطلبان به فرآیند رسیدگی آزمون استخدامی معلمان و انعقاد قرارداد کار معین با داوطلبانی که امتیاز بالای 470 کسب کرده ‎اند، شد.
آموزش،آزمون،پرورش،اعتراضات،داوطلبان،فرآيند،كميسيون،وزير،سفيد ...

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در نامه‌ای به رضا مراد‌صحرایی وزیر آموزش و پرورش خواستار تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر اعتراضات داوطلبان به فرآیند رسیدگی آزمون استخدامی معلمان و انعقاد قرارداد کار معین با داوطلبانی که امتیاز بالای 470 کسب کرده‌‎اند، شد.
متن نامه علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به وزیر آموزش و پرورش به شرح ذیل است:
جناب آقای دکتر صحرایی
وزیر محترم آموزش و پرورش
سلام علیکم
احتراماً همانگونه که مستحضرید به جهت اهمیت فوق العاده شغل معلمی و حساسیت آن، لازم است توانمندترین افراد برای ایفای وظیفه مهم تعلیم و تربیت انتخاب و به کار گمارده شوند.
بدین منظور شایسته است آزمون‌های مربوط به جذب معلمان کاملا تخصصی و در نهایت دقت و نظم و انضباط برگزار گردد.
انتظار می‌رود پیش از برگزاری هر آزمون، فرآیند آزمون قبلی تکمیل و داوطلبان آن تعیین تکلیف گردند اما علی رغم گذشت ماه‌ها از برگزاری آزمون قبلی، فرآیندهای آن همچنان ادامه دارد.
لذا دستور فرمایید هرچه سریعتر نتیجه اعتراضات به نمره آزمون و اعتراضات به جوابیه گزینش (کد 19) مشخص و به داوطلبان اعلام گردد.
همچنین پیرو مذاکرات شفاهی و قول داده شده در جلسه کمیسیون مقرر شده بود افرادی که حداقل نمره ٤٧� را در آزمون کسب نموده اما بعلت کمبود ظرفیت و رقابتی بودن فرآیند پذیرش، نتوانسته اند جذب شوند به صورت قرارداد کار معین در آموزش و پرورش مشغول به کار شوند تا بخشی از نیاز وزارت آموزش و پرورش نیز مرتفع گردد ولی متأسفانه تا کنون انجام نشده است.
انتهای‌پیام/