خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

عشایر 254 قشلاق اردبیل به آب پایدار دسترسی پیدا کردند

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 19 بهمن 1402 - 12:42
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل، گفت: عشایر غیور ایل شاهسون در قشلاقات شمال استان اردبیل به تعداد 254 قشلاق از آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند.
آبرساني،آب،استان،فاضلاب،اولويت

داود شایقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های آبرسانی به شهرها و روستاها است که در اولویت برنامه‌ریزی‌های و هدف‌گذاری ها قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: امسال در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان توزیع منابع را با اولویت آبرسانی به شهرها و روستاها قرار دادیم تا در فصول گرم سال مشکل تامین آب نداشته باشیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل احداث 7 مجتمع آبرسانی را یادآور شد و بیان کرد: 95 پروژه در حوزه تامین آب شرب و کشاورزی در سطح استان و با اولویت در حال انجام است.
شایقی ادامه داد: 300 میلیارد تومان در بودجه 1402 برای طرح‌های آبرسانی و فاضلاب اختصاص یافته که تاکنون 148 میلیارد تومان به استان ابلاغ شده و مابقی نیز تا پایان امسال برای سرعت دادن به اجرای پروژه‌ها تخصیص می‌یابد.
وی تصریح کرد: بسیج سازندگی در اجرای پروژه های آبرسانی آب و فاضلاب استان را کمک می‌کند تا ما شاهد بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام در حوزه آب و فاضلاب باشیم.
انتهای پیام/131/