خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حمایت کمیته امداد از 165 هزار نفر نیازمند کردستانی

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 18 بهمن 1402 - 11:56
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: هم اکنون 165 هزار نفر نیازمند در قالب 75 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان هستند.
امداد،كردستان،كميته،استان،خميني،ره،امام،نيازمندان،خيرين،نهاد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، رضا طوسی پیش‌ از ظهر امروز در همایش تجلیل از موسسات خیریه که در اردوگاه علی ابن ابیطالب(ع) واقع در جاده روستای قار برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های فعالان این عرصه اظهار داشت: شناسایی نیازمندان و پیگیری رفع مشکلات آنان از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده و در این زمینه با مشارکت و همکاری خیرین، از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
وی گفت: خیرین کردستانی در راستای برگزاری کمک‌های مؤمنانه و جمع‌آوری کمک‌های مردمی، به این نهاد اعتماد کرده و ما نیز کمک‌ها را در بخش‌های معیشتی، احسان، درمان و پزشکی این عزیزان هزینه می‌کنیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان گره‌گشایی از مشکلات و تنگناهای نیازمندان را اولویت این نهاد خواند و تصریح کرد: در جوامع بشری امروزی یکی از اساسی‌ترین سیاست اصولی استفاده از خیرین و کمک‌های مردمی است که در سطح کشور و استان از نقطه نظرات و ظرفیت آنان استفاده می‌شود.
در استان کردستان 100 مرکز نیکوکاری در راستای ارائه خدمت بی‌منت به نیازمندان فعالیت کرده و به جامعه هدف خدمت‌رسانی می‌کنند.
طوسی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم که چند نفر نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان هستند؟
بیان کرد: هم‌اکنون 165 هزار نفر نیازمند در قالب 75 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند که این نهاد در قالب 49 برنامه و 84 فعالیت به این مددجویان خدمات ارائه می‌دهد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان خاطر نشان کرد: 33 هزار زن سرپرست خانوار، 23 هزار دانش آموز و 1200 دانشجو، 11 هزار کودک یتیم و محسنین و مابقی از اقشار نیازمند دیگر تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند.
انتهای پیام/484/