خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فعالیت برای توسعه صلح و سازش در استان کردستان

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 18 بهمن 1402 - 10:40
رئیس کل دادگستری استان کردستان با حضور در نایسر، مشکلات مردم را از نزدیک بررسی و پیگیری کرد.
استان،كردستان،دادگستري،پيگيري،قضايي،مشكلات،شهري،نفر،تسنيم،منفصل

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاونان دادگستری کردستان با حضور در مسجد حاجی فیضه نایسر، مشکلات مردم را از نزدیک بررسی و پیگیری کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی، رئیس‌کل دادگستری استان کردستان در حاشیه این دیدار، ضمن تبریک دهه مبارک فجر، اظهار داشت: بر اساس دستورات رئیس قوه قضائیه، ملاقات‌های مردمی با جدیت پیگیری شده و مسئولان قضایی استان ضمن حضور در میان مردم، از نزدیک با مشکلات آنها آشنا و پیگیری می‌کنند.
وی بر توسعه صلح و سازش و اصلاح ذات البین در میان مردم تأکید کرد و افزود: استفاده از ظرفیت والای روحانیت، ریش سفیدان و متنفذان باعث جلوگیری از اختلافات به دستگاه قضایی و ختم به صلح و سازش شود.
رئیس‌کل دادگستری استان کردستان تصریح کرد: باید مردم ضمن آگاهی از قوانین در مراودات مالی و غیرمالی و فعالیت‌های اجتماعی حتما با افراد آگاه مشورت کرده تا حقوق‌شان تضییع نشده و حداقل بتوانند با طرح دعوی به حقوق قانونی خود برسند.
حسینی گفت: پیگیری و رفع مشکلات مردم از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضایی در استان کردستان بوده و در همین راستا امروز به درخواست‌های بیش از 90 نفر از ساکنان این محل در این مسجد رسیدگی شد.
به گزارش تسنیم، نایسر سنندج یکی از نواحی منفصل شهری با جمعیتی بالغ بر 100 هزار نفر آمار غیررسمی و رسمی مسئولان 60 هزار نفر از امکانات اولیه زندگی، زیرساخت‌های فرهنگی، بهداشتی، درمانی و خدمات شهری محروم است.
ساکنان این ناحیه منفصل شهری با کمبود شدید کلاس‌های آموزشی و خدمات رفاهی و تفریحی مواجه‌اند.
انتهای پیام/481/