خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بنیاد مسکن تأخیر در پروژه‌های نهضت ملی مسکن را گردن نگرفت - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 17 بهمن 1402 - 17:12
مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با اشاره به تاخیر پروژه های در دست اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت: آورده مردمی اگر به کندی واریز شود، تاخیر اتمام پروژه طبیعی است.
مسكن،بنياد،استان،زنجان،نفر،تأخير،ساخت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، نشست خبری رضا خواجه‌ای مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان امروز به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.
خواجه‌ای ابتدا گزارشی از وضعیت عمران روستایی و مقاوم‌سازی منازل روستایی در سطح استان ارائه کرد و گفت: وضعیت بنیاد مسکن استان در سطح کشور مطلوب است.
البته وی در این نشست با اشاره به اینکه 157 روستا با جمعیت بیش از 18 هزار نفر بر روی گسل زلزله هستند مدعی شد: از رسانه‌ها درخواست کمک داریم که اهالی این روستاها را به مقاوم‌سازی منازل خود تشویق کنند.
مدیرکل بنیاد مسکن گفت: تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن امسال به بیش از 11 هزار نفر با مبلغ 350 میلیون تومان با کارمزد پنج درصد اعطا شده و نسبت به سال گذشته یک رشد دوبرابری را شاهد بودیم.
وی با اشاره به مشارکت بنیاد مسکن در ساخت طرح نهضت ملی مسکن گفت: طبق قانون، ساخت مسکن زیر شهرهای 100 هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن است که بنیاد مسکن استان علاوه بر آن، پروژه‌های در دست اقدامی در شهرهای بالای 100 هزار نفر استان زنجان (شهر زنجان و ابهر) دارد.
خواجه‌ای در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا ساخت طرح ملی مسکن با تأخیر مواجه شده است افزود: تأخیر پروژه‌ها در دست ما نیست چرا که این پروژه‌ها با آورده مردمی و تسهیلات ساخته می‌شود و وقتی آورده از سوی مردم با کندی واریز می‌شود طبیعی است پروژه با تأخیر حرکت کند.
انتهای پیام/