خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بمباران همزمان 3 اردوگاه در اولین دقایق بامداد/ شمار دیگری از فلسطینیان بی دفاع به خاک و خون کشیده شدند - تسنیم

تسنیم | بین‌الملل | یکشنبه، 19 آذر 1402 - 01:00
شصت وپنجمین روز طوفان الاقصی با بمباران سه اردوگاه المغازی، البریج و النصیرات در اولین دقایق بامداد امروز یکشنبه آغاز شد تا رژیم صهیونیستی به پشتوانه حمایتهای نامحدود و گسترده آمریکا همچنان به جنایات خود علیه مردم بی دفاع نوار غزه ادامه دهد.
غزه،نوار،صهيونيستي،رژيم،منازل،اردوگاه،دقايق،بمباران،يمن

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در شصت و پنجمین روز عملیات طوفان الاقصی، حملات رژیم صهیونیستی به مناطق غیرنظامی و منازل مسکونی در نوار غزه ادامه دارد.
منازل مردم در اردوگاه های البریج، المغازی و النصیرات در مرکز نوار غزه در اولین دقایق بامداد امروز به طور همزمان بمباران شد.
به گفته منابع خبری، جنگنده های رژیم صهیونیستی در اولین دقایق بامداد امروز یکشنبه منازل مردم در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه را بمباران کردند که در نتیجه آن شمار دیگری از مردم بی دفاع شهید و زخمی شدند.
از سوی دیگر آمار شهدای حملات اشغالگران قدس به اردوگاه البریج به هفت نفر رسیده است.
در این حمله، منازل مردم همانند دیگر مناطق هدف قرار گرفته و شمار دیگری هم زخمی شدند.
جنگنده های رژیم صهیونیستی همچنین منازل مردم در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کردند که در نتیجه دستکم سه فلسطینی شهید و شمار دیگری زخمی شده اند.
در اولین دقایق بامداد یکشنبه، قایقهای توپدار ارتش رژیم صهیونیستی از سواحل نوار غزه، شهر رفح در جنوب این منطقه را گلوله باران کردند.
مخاطبان گرامی می‌توانند مهمترین تحولات شصت و پنجمین روز از عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنند:
************************************************************************************************
00:30-تمجید حماس از تصمیم مهم ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
جنبش حماس: تصمیم برادرانمان در یمن در ممانعت از عبور کشتی های اسرائیلی و تمام کشتی هایی که متعلق به هر کشوری به مقصد رژیم اشغالگر حرکت می کنند، ارج می نهیم.
تصمیم یمن،شجاعانه و جسورانه است و در راستای دفاع از مردم نوار غزه و علیه تجاوزات صهیونیستی آمریکایی در جنگ نسل کشی است.
از کشورهای عربی و اسلامی می خواهیم تمام امکانات و توانمندی خود را بر اساس مسئولیت تاریخی خود برای یاری مردم فلسطین فعال کنند.
این خبر به روزرسانی می شود