خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مربی ‌مس رفسنجان: مقابل کامل‌ترین سپاهان چند فصل اخیر به میدان می‌رویم - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 17 آذر 1402 - 21:14
مربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: شاهد کامل ترین و باکیفیت ترین سپاهان چند فصل اخیر هستیم که در همه پست ها حداقل دو بازیکن باکیفیت دارد و دست مورایس برای استراتژی های مختلف باز است.
سپاهان،تيم،بازي،رفسنجان،مس،بازيكن،ليگ،تسنيم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مصطفی صداقت در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های سپاهان و مس رفسنجان اظهار داشت: به‌ باشگاهای پرسپولیس، سپاهان و نساجی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا خسته نباشید و به سپاهانی‌ها بابت صعود از گروه‌شان تبریک می‌گویم و امیدوارم روند موفقیت‌هایشان ادامه داشته باشد.
وی افزود: شاهد کامل‌‌ترین و باکیفیت‌ترین سپاهان چند فصل اخیر هستیم که در همه پست‌ها حداقل دو بازیکن باکیفیت دارد و دست مورایس برای استراتژی‌های مختلف باز است.
مربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به قدرت خط حمله سپاهان، خاطرنشان کرد: آقای گل فعلی لیگ در سپاهان بازی می‌کند، اسدی بازیکن باکیفیتی است که در همه پست‌ها عملکرد خوبی دارد و مطمئنم فردا شاهد یک بازی باکیفیت از سمت هر دو تیم خواهیم بود.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم پیرامون ضعف ساختار دفاعی این تیم، گفت: کادرفنی و استراتژی تیم نسبت به گذشته تغییر کرده و این یکی از دلایل تغییر عملکرد تیم است‌، ما فصل گذشته گل‌های کمی دریافت می‌کردیم اما به همان نسبت کم گل می‌زدیم.
وی ادامه داد: سپاهان یکی از هجومی‌ترین تیم‌های لیگ است که به طور معمول از کناره‌ها حمله می‌کند؛ ما بازی‌های سپاهان را رصد کرده‌ایم و امیدوارم بتوانیم در مرحله اول از حملات سپاهان جلوگیری و سپس از موقعیت‌های خود استفاده کنیم.
صداقت درخصوص بازیکنان محروم و مصدوم مس رفسنجان در بازی فردا، متذکر شد: خدابنده‌لو محروم است و یکی دو بازیکن مصدوم هم داریم که شرایط آنها هنوز مشخص نیست و ارزش صورت بهبودی به بازی فردا می‌رسند.
وی حضور 6 بازیکن سابق سپاهان در تیم مس رفسنجان را تاثیرگذار دانسته و گفت: ورزشگاه تقش‌جهان جو سنگینی دارد و فشار زیادی به تیم حریف وارد می‌کند، در نتیجه آشنا بودن بازیکنان با این جو بسیار حائز اهمیت خواهد بود.
انتهای پیام‌/170/.