خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اسطوره ماندگار ‌تنیس ‌تجلیل شد/ نکوداشت ‌استاد جمیل لطف‌الله‌نسبی در بیجار - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 11 آذر 1402 - 15:56
مراسم نکوداشت اسطوره ماندگار و مربی ارزنده تیم ملی تنیس روی میز استاد جمیل لطف الله نسبی در بیجار برگزار شد.
تنيس،ميز،55،سني،رده،تيم،نسبي،شهرستان،مسابقه،بيجار،جميل،آقايا ...

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیجار، یک دوره مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور به منظور نکوداشت اسطوره ماندگار و مربی ارزنده تیم ملی تنیس روی میز؛ استاد جمیل لطف‌الله نسبی با حضور رئیس اداره ورزش جوانان، ورزشکاران و جمعی از مردم در محل سالن آزادی این شهر برگزار شد.
جمال حیدرپناه، رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان بیجار در این مراسم با بیان اینکه استقبال عمومی از مسابقه بسیار عالی بود، اظهار داشت: استقبال عمومی از مسابقه به حدی بود که تمامی سکوهای سالن مملو از جمعیت مردمی بود اما متأسفانه برخی از مدیران شهرستان علی‌رغم دعوت کتبی در مسابقه حضور نداشتند.
وی افزود: این مسابقات با هدف بزرگداشت سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران آقای جمیل لطف الله نسبی و با حضور بیش از 12 تیم بصورت انفرادی برگزار شد.
حیدرپناه درباره نحوه برگزاری مسابقه گفت: مسابقات به شکل دوره‌ای و سپس تک حذفی برگزار شد که در رده سنی 40 تا 55 سال در 16 جدول 4 نفره و رده سنی 55 به بالا در 11 جدول که 32 نفر از رده سنی 40 تا 55 سال و 22 نفر از رده سنی 55 به بالا به مرحله حذفی راه یافتند.
وی بیان کرد: در پایان در رده سنی 40 تا 55 سال آقایان علی قاسم طالبی و فرشید فاخر از تبریز به مقام مشترک اول و آقایان فرزین طاهرزاده از کرمانشاه و عبدالله عبدالملکی از قروه مقام مشترک سوم و در رده سنی 55 به بالا آقایان نادر جلوه‌زان از سنندج و حسین رئیسی از کاشان مشترک اول و آقایان حبیب قاسمی از همدان و غلامرضا پشتوار از مراغه سوم مشترک را کسب‌ کردند.
رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان بیجار پتانسیل تنیس روی میز در بیجار را در سطح کشوری خواند و اذعان داشت: علی‌رغم پتانسیل بالای تنیس روی میز در شهرستان، متأسفانه تعطیلی‌های بی‌دلیل این هیوت و عدم حمایت در سنوات گذشته آسیب جدی را بر پیکره تنیس شهرستان وارد کرد.
این مسئول عنوان کرد: در خصوص توجه به تقویت این رشته ورزشی این حوزه قول‌هایی داده شده که تاکنون جامه عمل به این قول‌ها پوشانده نشده است.
حیدرپناه با ابراز گله‌مندی از عدم توجه مدیران به این رشته افزود: عدم فضای اختصاصی برای این رشته، گرانی تجهیزات ورزشی، باز پس گیری سالن(پس از تجهیز شدن و رفع نقصان‌های موجود) نیازمند توجه، اعتبار و هزینه‌کرد یکباره است و نیاز به شارژ مجدد ندارد (از تجهیزات تنیس روی میز، بدون نیاز به تهیه مجدد می‌توان سالها بهره برد).
«وفا لطف‌الله نسبی، میدیا لطف‌الله نسبی و کیوان تیشه‌گران» قهرمان اسبق چندین دوره تنیس روز میز جهان در این مسابقه حضور داشتند.
به گزارش تسنیم؛ جمیل لطف‌‌الله‌نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز که در دی ماه 1394 به این سمت منصوب شد.
او سابقه عضویت در تیم‌های جوانان و بزرگسالان ایران و کسب مقام‌های مختلف را دارد و یکی از مدرسان بین‌المللی این رشته محسوب می‌شود.
امسال سرپرستی تیم ملی تنیس روی میز ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو در کشور چین برعهده «جمیل لطف‌الله نسبی» مربی توانمند و با دانش کردستانی بود و این تیم با تاریخ سازی، دو مدال برنز را پس از 65 سال انتظار برای کشورمان به ارمغان آوردند.
انتهای پیام/486/.