تک نت، رشد و پیشرفت بیوقفه در ارائه خدمات اینترنتی - تسنیم
شرکت حسابگر پرداز غرب که تحت برند تک نت فعالیت می کند، به عنوان ارائه دهنده ی خدمات اینترنت، تلفن VoIP، سرور و راهکارهای ترکیبی فناوری اطلاعات در بازار کشورمان فعالیت می کند.

این شرکت با پشتوانهی بیش از 25 سال ارائهی خدمات گوناگون در حوزهی فناوری اطلاعات، حالا پا در مسیر جدیدی گذاشته و تغییر و تحول را از خود شروع کرده است.
تک نت با گسترش زیرساختهای خود و بهکارگیری نیروهای جوان و متخصص توانسته به طرز چشمگیری کیفیت و تنوع خدمات را افزایش دهد.
این خدمات و راهکارهای پیشرو از طرف کاربران هم با استقبال بسیار زیادی روبرو شد که این برند را بر آن داشت تا فرایند تحول و پیشرفت بیوقفه در ارائه خدمات را با جدیت بیشتری پیگیری کند.
تک نت برای پاسخگویی به استقبال مشترکین قدیمی و کاربران جدید، دست به ایجاد تغییرات و بهبود در فرایندهای داخلی و فنی زد.
این تغییرات که شامل موارد درون سازمانی، فرایندهای مدیریتی، سازوکارهای بازرگانی و فروش و خدمات پس از فروش میشود، این شرکت را در ارائه خدمات بهتر و باکیفیتتر یاری کرده است.
در این مطلب قص داریم چالشهای تک نت در گذشته و روشی که برای رفع آن به کار گرفته شد را مورد بررسی قرار دهیم.
حالا این برند با بهبود در فرایندها و خدمات، سرویسهای اینترنت پرسرعت نامحدود با سرعت بالا و پشتیبانی حرفهای را در دسترس کاربران قرار داده است.
خدمات تک نت برای کاربران خانگی
خدمات تک نت برای کاربران خانگی شامل سرویسهای اینترنت پرسرعت مبتنی بر تکنولوژیهای متفاوت است.
حسابگر پرداز غرب به عنوان یکی از پیشروترین ارائه دهندگان خدمات اینترنت پرسرعت در ایران، با استفاده از بسترهای متفاوتی که در کشور وجود دارد، اینترنت پرسرعت را به درب منازل میرساند.
اینترنت پرسرعت تک نت، به خاطر بهرهمندی از زیرساختهای پیشرفته و گسترده، از طرق مختلف به کاربران ارائه شده و امکان آنلاین بودن در هر زمان و مکانی را در پهنهی کشورمان میسر میکند.
پرطرفدارترین خدمات اینترنت پرسرعت تک نت عبارتاند از:
اینترنت ADSL تک نت
اینترنت TD-LTE تک نت
اینترنت برجها و مجتمعهای مسکونی تک نت
راهکارهای سازمانی تک نت
تک نت در کنار ارائه خدمات اینترنت به کاربران خانگی، سبدی کامل از خدمات و محصولات سازمانی را هم عرضه میکند.
راهکارهای سازمانی این برند شامل خدمات و محصولاتی منعطف و مقیاسپذیر هستند که به سازمانها و کسبوکارها برای پیشبرد اهدافشان کمک میکنند.
راهکارهای سازمانی تک نت عبارتاند از:
اینترنت با پهنای باند اختصاصی
سرویس VoIP تکفون
سرور اختصاصی
سرور مجازی
خدمات VPLS
راهکارهای سازمانی تک نت که طیف وسیعی از نیازهای یک کسبوکار را پوشش میدهند، بسته به درخواست، منعطف و مقیاسپذیر هستند.
با این مزیت بزرگ راهکارهای سازمانی تک نت، هر کسبوکاری با هر اندازهای میتواند از خدمات متناسب با نیاز و بودجهی خود استفاده کرده و با رشد و گسترش، خدمات دریافتی را هم ارتقا دهد.
این روش ارائه خدمات باعث صرفه جویی بسیار زیادی در هزینههای عملیاتی سازمانها خواهد شد.
ارائه خدمات اینترنت سازمانی و خانگی ویژه و منحصر به فرد
خدمات تک نت چه در بخش خانگی و چه در بخش سازمانی، گستردگی و پیچیدگی زیادی دارد.
با استقبال کاربران و مشتریان جدید از خدمات تک نت و شروع روند گسترش خدمات، چالشهایی در این مسیر بهوجود آمد.
با بالاتر رفتن تعداد کاربران و مشترکین فعال، حفظ سطح کیفی خدمات و ارائه بهترین پشتیبانی و خدمات پس از فروش در شأن مشترکین تک نت با سختیهایی روبرو شد که به سرعت توسط سطوح مختلف سازمانی شناسایی و ایراد بهوجود آمده به رسمیت شناخته شد.
در کنار این چالشها و بررسیهای درون سازمانی، واحد ارتباط با مشتریان با بررسی سطح رضایت کاربران از طریق نظر سنجی تلفنی و البته پرسشنامههای ادواری، متوجه تأثیر منفی روی سطح رضایت مشتریان شدند.
با همکاری بخشهای مختلف این مورد هم در دستور کار بررسی و ریشهیابی قرار گرفت.
با شناسایی چالشها و گلوگاههایی که در مسیر ارائه خدمات با بهترین کیفیت، ایجاد مانع کرده بودند، فرایند ریشهیابی و ارائه راهحل در تک نت آغاز شد.
با همکاری مدیران و افرادی که به طور مستقیم با فرایندها درگیر بودند، فرایند شناسایی و رفع نقاط ضعف به انجام رسید و با کمک مشاوران کارکشته، راهحلهای رفع چالشها ارائه شد.
روشهای بهینه طراحی شد و منابع مورد نیاز آن تخصیص پیدا کرد.
با این روش، تک نت در کمترین زمان ممکن، چالش پیش آمده را شناسایی و مدیریت کرد.
در زمان طراحی و تدوین راههای برون رفت از چالش، مشخص شد که کاهش سطح رضایت مشترکین ارتباط مستقیم با چالش پیش آمده دارد و به همین دلیل هر دو موضوع با یک راهحل مرتفع خواهد شد.
راهحلهایی که با بررسی دقیق، مطالعه فرایندها و نظرات مشاوران حرفهای بهدست آمده بود به واحدهای مختلف تک نت ابلاغ شد.
با این تلاشها، نقطه ضعفی که باعث ایجاد چالش در ارائه خدمات شده بود، حالا تبدیل به یک نقطه قوت برای این برند شده است.
در واقع در تک نت، فرایند تبدیل نقطه ضعف به قوت به بهترین شکل ممکن اجرا شد.
پیشرفت بیوقفه محصولات و خدمات تک نت
در تک نت، پیشرفت هیچ وقت متوقف و حتی کند نشده است.
همانطور که در مورد بالا توضیح دادیم، بهمحض این که چالش در فرایند خدمت رسانی مشاهده شد، از تمام توان تک نت برای ریشهیابی و رفع آن کمک گرفته شد تا سطح کیفی خدمات این شرکت افت پیدا نکند.
در واقع پیش از آن که مشترکین تک نت درگیر آن چالش شوند، با استفاده از راهکارهای مدیریتی جدید، راه مقابله با چالش پیدا و بهترین راهحل به کار گرفته شد.
چالشی که تک نت از سر گذراند باعث شد تا نگاه به فرایندها پویاتر شده و آمادگی برای اصلاح و بهبود همه چیز در کمترین زمان ممکن ایجاد شود.
این مسئله زمینهساز روحیهای جستجوگر شد که به اصلاح فرایندها بسنده نمیکند.
در حسابگر پرداز غرب ترسی از تغییر وجود ندارد و همهی روندها به صورت دورهای مورد بررسی قرار میگیرند تا اگر جایی برای بهبود دارند، این اتفاق بیفتد و پیشرفت متوقف نشد.
"این مطلب تبلیغاتی است"