خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برگزاری تور فناورانه همزمان با نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو

مهر | دانش و فناوری | شنبه، 13 آبان 1402 - 19:45
همزمان با برگزاری نمایشگاه نانو، تور فناورانه به منظور تعامل متخصصان و نخبگان دانشگاهی با صنعتگران و فناوران در تاریخ ۱۴ و ۱۵ آبان‌ماه جاری در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
متخصصان،فناورانه،فناوري،نانو،رويداد،نخبگان،صاحبان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، تور فناورانه (TechTour) به همت مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و کمک مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری با هدف آشنایی متخصصان ایرانی تحصیل‌کرده در خارج از کشور و نخبگان دانشگاهی با صنایع فعال کشور در حوزه نانو، استفاده از ظرفیت و توانمندی متخصصان در راستای رفع نیازها و چالش‌های فناورانه موجود در این حوزه و همچنین شبکه‌‎سازی میان متخصصان و نخبگان دانشگاهی با صاحبان شرکت‎‌های مرتبط برگزار خواهد شد.
محورهای اصلی این رویداد، نشست و گفت‌وگو میان متخصصان با فعالان صنعت و مسئولان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، معرفی متخصصان فعال به صاحبان صنعت و فناوران، معرفی چالش‌های فناورانه و صنعتی در حوزه صنعت و نانو، بازدید از دستاوردهای فناورانه متخصصان ایرانی در خانه نوآوری و فناوری ایران (iHiT) و بازدید از غرفه‌های برتر نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو و شبکه‌‎سازی میان متخصصان و نخبگان دانشگاهی با صاحبان صنایع است.
علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این رویداد و ثبت‌نام به این لینک مراجعه کنند.
ظرفیت شرکت در این رویداد محدود است و اولویت با افرادی است که زودتر برای ثبت‌نام اقدام کنند.
اطلاعات بیشتر در مورد تورهای فناورانه در سایت https://techtour.ir قابل دسترسی است.