خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تصویب بودجه اصلاحی سال ۱۴۰۲ شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات پیام

مهر | دانش و فناوری | شنبه، 13 آبان 1402 - 19:45
مجمع عمومی شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات (پیام) به ریاست معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات تشکیل و بودجه اصلاحی سال ۱۴۰۲ این شرکت به تصویب اعضای مجمع رسید.
مجمع،اعضاي،منطقه،اقتصادي،شركت،فرودگاه،مديرعامل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجمع عمومی بودجه اصلاحی ۱۴۰۲ فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام به ریاست علی اصغر انصاری معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و با حضور اکبر قنبرپور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام و دیگر اعضای مجمع برگزار شد.
در این جلسه گزارشی از وضعیت فعالیت‌های فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام ارائه و پیرامون موضوع و موارد مختلف بحث و بررسی صورت گرفت.
در این جلسه علی اصغر انصاری به عنوان نایب رئیس مجمع، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و کارکنان شرکت بر اجرا و تکمیل پروژه پست برق منطقه ویژه تاکید و این پروژه را یکی از برنامه‌های مهم و کلیدی شرکت در سال جاری برشمرد.
در پایان اعضای مجمع، بودجه اصلاحی ۱۴۰۲ این شرکت را به تصویب رساندند.
علاوه بر معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و مدیرعامل سایر اعضای این مجمع را سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت راه و شهرسازی، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تشکیل می‌دهند.