خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تسهیلات دانشگاه علم و فرهنگ برای دانشجویان جدیدالورود

مهر | دین و اندیشه | شنبه، 13 آبان 1402 - 18:29
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی  دانشگاه علم و فرهنگ اعلام کرد: سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز ویژه دانشجویان در طرح پویش دانشجویی «ایسار» برای نوورودی های دانشگاه علم و فرهنگ گشایش یافت.
دانشجويان،دانشگاه،معارفه،دانشجويي

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، منوچهر جهانیان، با بیان این خبر افزود: دانشگاه علم و فرهنگ با همکاری یک صندوق قرض‌الحسنه برنامه‌ریزی‌هایی را صورت داد تا در جریان مراسم معارفه نوورودی‌های سال ۱۴۰۲، گشایش حساب برای بیش از ۱۰۰۰ نفر از دانشجویان انجام شود و گواهی سپرده به مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ ریال به هنگام مراسم معارفه به هرکدام از این دانشجویان اعطا شد.
وی در ادامه افزود: مطابق با این طرح دانشجویان می‌توانند با تقویت موجودی حساب قرض‌الحسنه خود از وام‌های اعطایی این صندوق و نیز وجوه اداره‌شده معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی بهره‌مند شوند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از این اتفاق مبارک افزود: امیدواریم تا فعالیت بیش‌ازپیش صندوق‌های قرض‌الحسنه دارای مجوز بانک مرکزی، موجبات خیر و برکت باشد و بهره‌مندی بیشتر دانشجویان از خدمات و تسهیلات این صندوق‌ها را فراهم کند.