خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نتایج مسابقات قرآن قزاقستان اعلام شد

مهر | دین و اندیشه | شنبه، 13 آبان 1402 - 16:28
نتایج اولین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور قزاقستان که در رشته حفظ کل قرآن کریم برگزار شد، اعلام شد و بر اساس آن نماینده کشور مغرب حائز رتبه نخست شد.
رتبه،مسابقات،نماينده،كشور،كشورمان،قرآن،كسب

به گزارش خبرگزاری مهر، نتایج اولین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور قزاقستان اعلام شد که بر اساس آن محمدرسول تکبیری، حافظ کل قرآن و نماینده کشورمان در این رویداد با وجود اجرای بی نقص در نوبت صبح امروز، موفق به کسب رتبه نشد.
در این مسابقات که تنها در رشته حفظ کل قرآن کریم برگزار شد، نماینده کشور مغرب موفق به کسب رتبه نخست مسابقات شد و شرکت کننده‌ای از کشور چچن رتبه دوم را به دست آورد.
همچنین نمایندگان کشورهای الجزایر و لیبی رتبه به رتبه سوم مشترک رسیدند و نماینده‌های مصر و مالزی نیز چهارم و پنجم شدند.
این مسابقات از روز چهارشنبه دهم آبان و در بزرگترین مسجد پایتخت قزاقستان شروع شد و عصر امروز به وقت محلی با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.
محمدرسول تکبیری، نماینده کشورمان در این مسابقات صبح امروز با حضور در جایگاه متسابقان و در حالی که در آمادگی کامل قرار داشت با تسلط تمام به پنج سوال هیئت داوران پاسخ داد اما در نهایت از رسیدن به کسب رتبه بازماند.
نماینده کشورمان حوالی ظهر روز جمعه دوازدهم آبان وارد کشور می‌شود.