خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برگزاری نودونهمین مراسم اختتامیه کلاسهای تابستانی حرم عبدالعظیم

مهر | دین و اندیشه | شنبه، 13 آبان 1402 - 16:28
معتز آقایی مدیر اداره کل امور قرآنی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از برپایی نود و نهمین مراسم اختتامیه کلاسهای اداره کل امور قرآنی در ترم تابستانی خبرداد.
قرآني،مراسم،پايان،آقايي،ترم،همخواني،تجليل،قرآن،اداره

به گزارش خبرنگار مهر، معتز آقایی مدیر اداره کل امور قرآنی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از برپایی نود و نهمین مراسم اختتامیه کلاسهای اداره کل امور قرآنی در ترم تابستانی خبرداد.
وی گفت: این مراسم با حضور ۵۰۰ نفر از قرآن آموزان و اساتید و فرهیختگان قرآنی و حائزین رتبه‌های برتر در سالن شیخ صدوق عصر دیروز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه برپا شد.
آقایی ادامه داد: در این مراسم از ۱۶۷ قرآن آموزان که در امتحتانات پایان ترم حائز رتبه شدند تجلیل به عمل آمد.
مدیر اداره کل امور قرآنی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اظهار داشت: در این برنامه غلامرضا احمدی اجرای برنامه را در دست گرفت و محمد حسن موحدی قاری بین المللی به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت.
وی گفت: در دو نوبت کلیپ حافظان قرآن پخش شد.
همچنین اجرای گروه همخوانی سبیل الرشاد از دیگر برنامه‌های این گروه بود.
گروه همخوانی سبیل الرشاد آیاتی از سوره طارق و شمس به سبک استاد مرحوم مصطفی اسماعیل تلاوت و همخوانی کردند.
در پایان مراسم از ۱۶۷ از برترین‌ها تقدیر و تجلیل به عمل آمد و همچنین از ۱۴ نفر به قید قرعه هدایای متبرکه ای از میان حاضران اهدا شد.
آقایی در پایان خاطر نشان کرد: دوره پاییزی نیز از اواسط مهر ماه آغاز و تا اواخر دی ماه ادامه دارد و در پایان دوره از برترین‌های ترم پاییزه تجلیل به عمل خواهد آمد.