اصلاحطلبان مجلس ریاست کمیسیون فرهنگی را از دست دادند
مشرق
|
سیاسی
|
یکشنبه، 19 خرداد 1398 - 19:31
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از انتخاب اعضای هیئترئیسه این کمیسیون خبر داد.
به گزارش مشرق، حجتالاسلام نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگکی مجلس شورای اسلامی، از انتخاب اعضای هیئترئیسه این کمیسیون برای اجلاسیه چهارم مجلس دهم، خبر داد و گفت: بر اساس رای اعضای کمیسیون، جمشید جعفرپور به عنوان رئیس انتخاب شد.
وی با بیان اینکه حجتالاسلام احمد سالک و حجتالاسلام سید صادق طباطبایینژاد به ترتیب به عنوان نایب رئیس اول و دوم انتخاب شدند، افزود: حجتالاسلام احدآزادیخواه و علیرضا ابراهیمی به عنوان دبیران اول و دوم انتخاب شدند.
نماینده مردم مشهد در مجلس اضافه کرد: خانم فاطمه ذوالقدر نیز به عنوان سخنگوی کمیسیون انتخاب شد.
لازم به ذکر است در اجلاسیه سوم مجلس دهم حجتالاسلام احمد مازنی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بود.
منبع: خبرآنلاین