سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

همه کاندیداها انصراف دادند؛ نوزایی رئیس فدراسیون چوگان شد

فارس | ورزشی | یکشنبه، 19 خرداد 1398 - 11:05
نوزایی برای ۴ سال به عنوان رئیس فدراسیون چوگان انتخاب شد.
مجمع،انتخابات،انصراف،راي،ميرابوطالبي

به گزارش خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون چوگان امروز به ریاست محمدرضا داورزنی معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش برگزار شد.
کیکاووس سعیدی خزانه دار و سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک به عنوان نماینده این کمیته در مجمع حضور داشت.
یاشار بی‌غم، غزاله امیرابراهیمی، ابراهیم نوزایی و سیدرضا میرابوطالبی نامزدهای انتخابات بودند که بی غم قبل از انتخابات انصراف داد.
میرابوطالبی هم در مجمع حضور پیدا نکرد این موضوع به منزله انصراف بود.
غزاله امیر ابراهیمی هم انصراف خود را اعلام کرد تا انتخابات با یک کاندیدا برگزار شود.
در مجمع انتخاباتی 19 نفر حق رای داشتند که در نهایت بعد از رای گیری ابراهیم نوزایی تنها کاندیدای باقی مانده در انتخابات با 18 رای به مدت 4 سال به عنوان رئیس جدید فدراسیون چوگان انتخاب شد.
انتهای پیام/س