سرمایهگذاری اندونزی در جتهای جنگنده بوئینگ
باشگاه خبرنگاران
|
بینالملل
|
سه شنبه، 31 مرداد 1402 - 17:42
اندونزی برای خرید جنگندههای اف۱۵ با بوئینگ قرارداد امضا کرده است.
جاکارتا برای کمک به نوسازی ناوگان هوایی این کشور، قراردادی با بوئینگ برای خرید ۲۴ فروند جنگنده اف۱۵ ایایکس (F-15EX) امضا کرده است.
به گزارش راشاتودی، مقامات وزارت دفاع اندونزی و یکی از مدیران شرکت بوئینگ یادداشت تفاهم را در تأسیسات بوئینگ سنت لوئیس، میسوری امضا کردند.
این قرارداد در انتظار تأیید مقامات آمریکایی است.