سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رئیس مجلس ویتنام وارد ایران شد

مشرق | سیاسی | سه شنبه، 17 مرداد 1402 - 08:45
رئیس مجلس ویتنام و هیأت پارلمانی با استقبال رسمی نایب رئیس مجلس و رحیمی جهان آبادی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنام وارد کشور شد.
پارلماني،رئيس،ويتنام،هيأت

به گزارش مشرق، وونگ دین هوئه رئیس مجلس ویتنام و هیأت پارلمانی همراه، دقایقی قبل وارد فرودگاه مهرآباد تهران شده و مورد استقبال رسمی حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نایب رئیس مجلس رحیمی جهان آبادی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنام قرار گرفت.
رئیس مجلس ویتنام به منظور برگزاری نشست‌های پارلمانی و اقتصادی، امضای تفاهم‌نامه همکاری با همتای خود قالیباف و همچنین دیدار با رئیس جمهور و وزرای اقتصادی دولت در صدر یک هیأت پارلمانی و تجاری به ایران سفر کرده است.
از دیگر برنامه‌های این هیأت پارلمانی حضور در مراسم پنجاهمین سال روابط ایران و ویتنام است.