خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 04 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ایثارگران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیلم تجلیل می‌شوند

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 15 مرداد 1402 - 15:55
بوشهر- رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان دیلم گفت: ایثارگران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیلم تجلیل می‌شوند.
ايثار،شهادت،دولت،هفته،شهيدان،ايثارگران،كميته،ديلم

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبری ظهر یکشنبه در نشست کمیته ایثار و شهادت ستاد بزرگداشت هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهیدان دولت رجایی و باهنر گفت: لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایجاب می‌کند با مشارکت همه اداره‌ها و نهادها برنامه‌های مختلفی به مناسبت بزرگداشت هفته دولت برگزار شود.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان دیلم هفته دولت را فرصتی مناسب برای بیان ارزش‌های ایثار و شهادت برشمرد و افزود: پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت فقط مختص هفته دولت و دفاع مقدس و بقیه مناسبت‌ها نیست، بلکه مسئله ایثار و شهادت مربوط به تمام ایام در سال است که هماهنگی و برنامه ریزی برای این موضوع مهم از سوی همه دستگاه‌ها لازم است و یک حرکت همگانی است.
در این نشست اداره‌های حاضر در جلسه ضمن تشریح ویژه برنامه‌های خود در طول هفته دولت همکاری و مشارکت خود را در جهت اجرای برنامه‌های کمیته ایثار و شهادت بیان کردند.
تجلیل از ایثارگران دستگاه‌های اجرایی، غبار روبی و عطر افشانی همراه با قرائت زیارت عاشورا، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم و گرانقدر شهدا و ایثارگران و برگزاری مراسم سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر از شهدای دولت از جمله برنامه‌های شاخص کمیته شاهد و ایثارگران شهرستان دیلم تشریح شد.