سرنوشت من را به اینجا آورد/ چند سال پیش با استقلال آشنا شدم
مهر
|
ورزشی
|
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 - 13:57
مربی اسپانیایی تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد بتواند در کنار جواد نکونام به موفقیت استقلال کمک کند.
به گزارش خبرنگار مهر، «یوسو سسما» مربی و بدنساز به همراه «آندونی سسما مندز» مربی ریکاوری و بازتوانبخشی معرفی شده از سوی جواد نکونام سرمربی استقلال بامداد امروز چهارشنبه وارد ایران شدند.
سسما در اولین اظهار نظرش پس از حضور در ایران گفت: خوشحالیم از اینکه دوباره به ایران بازگشتم و به باشگاه بزرگ استقلال آمدم.
من خیلی سال پیش با نام این باشگاه آشنا شدم.
زمانی که جواد نکونام و من در تیم اوساسون بودیم در مورد استقلال صحبت میکردیم.
این مربی ادامه داد: حالا سرنوشت و زندگی بعد از چند سال من را به اینجا آورده است.
به این باشگاه بزرگ.
حالا در کنار دیگر اعضا گروه باید با حداکتر توان تلاش کنیم.
برای خودمان و باشگاه آرزوی موفقیت میکنم.
یوسو سسما در پایان گفت: امیدوارم فصل خیلی خوب داشته باشیم و به اهدافی که سرمربی در نظر دارد برسیم.