خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تعداد کاربران پنجره ملی خدمات دولت هوشمند از ۲۲ میلیون نفر گذشت

باشگاه خبرنگاران | سلامت و پزشکی | دوشنبه، 09 مرداد 1402 - 10:29
مدیر کل پایش و نظارت بر پیاده‌سازی دولت الکترونیکی گفت: تیر امسال، بیشترین فراخوانی سرویس‌ها مربوط به آموزش و پرورش بوده است.
فراخواني،ميزان،پنجره،بيشترين

مدیر کل پایش و نظارت بر پیاده‌سازی دولت الکترونیکی، میزان فراخوانی سرویس‌ها را نشانه استقبال مردم در استفاده از خدمات پنجره ملی و رفع نیازهای آن‌ها دانست و گفت: میزان کل فراخوانی سرویس‌های مستقیم، سامانه‌های ملی و استانی از ابتدای فعالیت تا پایان تیر ماه، انجام بیش از یک میلیارد استعلام بوده است.
به عبارت دیگر، میزان فراخوانی خدمات در این پنجره نشان می‌دهد، مردم بیش از یک میلیارد بار برای رفع نیازهای خود به سراغ خدمات و استعلامات این پنجره رفته‌اند.
فولادیان، وضعیت رتبه‌بندی دستگاه‌ها با بیشترین آمار فراخوانی را چنین تشریح کرد: در تیر امسال، بیشترین فراخوانی سرویس‌ها مربوط به وزارت آموزش و پرورش بوده است.
به طوری که میزان فراخوانی و استفاده کاربران از سرویس‌های این وزارت‌خانه در یک روز به بیش از ۱۸ میلیون مراجعه رسیده است.
پس از آن، وزارت راه و شهرسازی و سازمان تامین اجتماعی با بیشترین آمار رضایت مردمی و فراخوانی سرویس‌ بالا در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.