تامین نیاز کشور به محیطهای رسانهای کاربرمحور با سفارشیسازی محیطهای رسانهای
یک شرکت دانشبنیان با طراحی، ساخت و سفارشیسازی محیطهای رسانهای، نیاز کشور به محیطهای رسانهای کاربرمحور و تعاملی را تامین کرده است.

فاطمه مختاری گلپایگانی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با بیان اینکه این شرکت دانشبنیان در حوزه رسانههای تعاملی یا اینتراکتیو به صورت تخصصی فعالیت میکند گفت: این مجموعه دانشبنیان تلاش کرده است خلاقیتی ارائه کند که یکی از نیازها و ضروریات اساسی کشور در صنعت رفع شود، به طوریکه که کشور را در این صنعت همرده و همسو با کشورهای پیشرفته قرار بدهد.
این فعال حوزه فناوری، به طراحی و ساخت سفارشی محیطهای رسانهای تعاملی اشاره کرد و راهکار محور بودن را وجه تمایز اصلی این مجموعه دانشبنیان با مشابهات خارجی دانست.
وی ادامه داد: سفارشات بر اساس نیاز، سلیقه و امکانات مشتریان طراحی و اجرا میشود و این درحالی است که قیمت آن نسبت به نمونههای خارجی بسیار بسیار کمتر است.
مختاری گلپایگانی با بیان مثالی به اهمیت این محصول در جلوگیری از ارزبری اشاره و عنوان کرد: فعالان این شرکت دانشبنیان برای یکی از پروژههای صدا و سیما در سال ۱۳۹۳ که نمونه وارداتی آن ۳۰ میلیاردریال برآورد شده بود، نمونه داخلی را با یک دهم قیمت طراحی و اجرا کردند.
مدیرعامل شرکت دانشبنیان این شرکت ادامه داد: از آنجایی که بر راهکار محور بودن و سفارشیسازی دقیقا بر اساس خواست مخاطب متمرکز هستیم میتوان گفت که مشابه داخلی این محصول به شیوه و روشی که مجموعه ما طراحی و اجرا میکند وجود ندارد.
این فعال حوزه دانشبنیان، در خصوص اشتغالزایی گفت: با توجه به شرایط جامعه تعدادی نیرو را تحت پوشش قرار داده و در تلاش هستیم که ایشان را به عنوان نیروی کار حفظ کنیم.
مختاری گلپایگانی با تاکید بر اینکه حمایتهای معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان ریاست جمهوری منجر به رشد و رونق شرکتهای دانشبنیان و خلاق میشود بیان کرد: از آن معاونت محترم بابت حمایتهایشان تشکر میکنم البته مسیر زیادی برای حمایت از شرکتهای دانشبنیان که تلاشگر هستند و فعالیت میکنند پیش رو است.
وی افزود: امیدواریم برخی از فرآیندها و ارزیابیها بازنگری و هماهنگی با دستگاههای اجرایی نیز بیشتر شود.