فرمانده ناو لینکلن: نمیخواهیم تنشها را تشدید کنیم
فارس
|
بینالملل، بینالملل
|
دوشنبه، 13 خرداد 1398 - 21:17
فرمانده ناو آمریکایی که چندی پیش به منطقه خلیج فارس اعزام شده گفت که واشنگتن به دنبال تشدید تنش [با ایران] نیست.
فرمانده ناو آمریکایی که چندی پیش به منطقه خلیج فارس اعزام شده گفت که واشنگتن به دنبال تشدید تنش [با ایران] نیست.
به گزارش گروه بینالملل خبرگزاری فارس، «پانتام براون»، فرمانده ناو »آبراهام لینکلن در گفتوگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس، در خصوص مسائل پیرامون ایران گفته که به دنبال تنش با ایران نیست.
خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داده ناو «یواساس آبراهام لینکلن» امرروز دوشنبه در دریای عربی و حدود ۲۰۰ مایلی ساحل عمان قرار دارد و هنوز وارد خلیج فارس نشده است.
پانتام براون در گفتوگو با آسوشیتدپرس گفت: «نمیخواهیم غیرعامدانه باعث تشدید تنش شویم.»