خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 01 مرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مدیران روابط عمومی پذیرای نقد سازنده رسانه‌ها باشند

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 27 تیر 1402 - 21:57
بوشهر- فرماندار بوشهر گفت: مدیران روابط عمومی پذیرای نقد سازنده رسانه‌ها باشند و با بهره‌گیری از نقد و نظر آنان نقاط ضعف خود را برطرف و نقاط قوت خود را تقویت کند.
روابط،فرماندار،عمومي،ادارات،بوشهر،رحيمي،ارباب،رجوع،اخبار

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی عصر سه شنبه در جمع روابط عمومی ادارات شهرستان بوشهر افزود: هم اکنون تعامل خوبی بین رسانه‌های استان و مجموعه روابط عمومی فرمانداری وجود دارد و اعتقاد داریم برای پیشبرد اهداف باید با رسانه‌ها تعاملی هم جانبه و دو سویه داشته باشیم.
فرماندار بوشهر افزود: روابط عمومی‌ها انتظارات مردم از دولتمردان را به مسئولان انتقال دهند و در انتشار اخبار امید آفرینی کرده و از حواشی پرهیز کنند.
فرماندار بوشهر گفت: به دلیل اهمیت بالا روابط عمومی‌ها در دولت کار و کرامت به این بخش به صورت ویژه توجه شده است.
وی در خصوص تکریم ارباب رجوع در ادارات نیز تأکید کرد: درب اتاق فرماندار برای حضور ارباب رجوع در طول هفته باز است و ما روز خاصی برای ملاقات با فرماندار نداریم.
فرماندار بوشهر با اشاره به ویژگی‌های یک روابط عمومی موفق گفت: روابط عمومی‌ها؛ قلب تپنده و ترسیم کننده برنامه‌ها ادارات و نهادها هستند و باید با برنامه و نگاه توسعه محور جلوتر از مدیران دستگاه‌های اجرایی برای اهداف مجموعه پیش بروند.
وی افزود: مهمترین عوامل پیشرفت هر ارگانی به توانمندی و پویایی و خلاق بودن روابط عمومی آن اداره بر می‌گردد.
رحیمی ادامه داد: اگر چه بخش عمده روابط عمومی ذاتی و بخش دیگر آن اکتسابی و گاه سلیقه‌ای است اما داشتن علم و دانش مرتبط با آن بسیار تأثیر گذار است که متأسفانه کمتر به آن پرداخته شده است.
وی در این باره پیشنهاد برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری مسابقاتی برای روابط عمومی‌های ادارات با محوریت کیفیت بخشی و سرعت عمل در انعکاس به موقع اخبار را عنوان کرد.