سفارت ژاپن درگذشت دوبلور «فوتبالیستها» را تسلیت گفت
باشگاه خبرنگاران
|
سیاسی
|
یکشنبه، 25 تیر 1402 - 15:41
سفارت ژاپن در تهران در پیامی اینستاگرامی درگذشت دوبلور انیمیشن فوتبالیستها (سوباسا) را تسلیت گفت.
سفارت ژاپن در تهران در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در تاریخ ۲۳ تیرماه جناب آقای علی محمد اشکبوس، صداپیشه ایرانی چشم از جهان فروبست.
آقای اشکبوس دوبلور فارسی انیمههای محبوب ژاپنی مانند کاپیتان سوباسا (فوتبالیست ها) و هاچ زنبور عسل را بر عهده داشت و از جمله افرادی بود که در محبوبیت انیمههای ژاپنی در ایران نقش بسزایی را ایفا کرد.
بدینوسیله سفارت ژاپن در پی درگذشت آقای اشکبوس مراتب تسلیت خود را اعلام میدارد.