سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سفارت ژاپن درگذشت دوبلور «فوتبالیست‌ها» را تسلیت گفت

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | یکشنبه، 25 تیر 1402 - 15:41
سفارت ژاپن در تهران در پیامی اینستاگرامی درگذشت دوبلور انیمیشن فوتبالیست‌ها (سوباسا) را تسلیت گفت.
اشكبوس،سفارت،ژاپني

سفارت ژاپن در تهران در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در تاریخ ۲۳ تیرماه جناب آقای علی محمد اشکبوس، صداپیشه ایرانی چشم از جهان فروبست.
آقای اشکبوس دوبلور فارسی انیمه‌های محبوب ژاپنی مانند کاپیتان سوباسا (فوتبالیست ها) و هاچ زنبور عسل را بر عهده داشت و از جمله افرادی بود که در محبوبیت انیمه‌های ژاپنی در ایران نقش بسزایی را ایفا کرد.
بدینوسیله سفارت ژاپن در پی درگذشت آقای اشکبوس مراتب تسلیت خود را اعلام می‌دارد.