خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 04 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان و جوانان شهریور ماه عازم مسابقات آسیایی می شود- اخبار گلستان - اخبار استانها تسنیم

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 19 تیر 1402 - 16:42
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: تیم ملی نوجوانان و جوانان شهریور ماه امسال عازم مسابقات آسیایی می شوند.
هيئت،تنيس،ميز،گلستان،مجمع،مسابقات،استان،رئيس

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مهرداد علی قارداشی ظهر امروز در حاشیه برگزاری مجمع عمومی هیئت تنیس روی میز استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی نوجوانان و جوانان شهریور ماه عازم مسابقات آسیایی دوحه می‌شوند.
وی افزود: چند رویداد بین المللی در پیش روی تیم‌های ملی قرار دارد که مسابقات قهرمانی آسیا در رده جوانان و نوجوانان دختر و پسر شهریور ماه در دوحه قطر برگزار می‌شود.
رئیس فدراسیون تنیس‌روی‌میز تاکید کرد: تیم ملی بزرگسالان آقا و خانم هم پس از این رقابت‌ها در مسابقات کره جنوبی شرکت می‌کنند و پس از این مسابقات به رقابت‌های آسیایی هانجیون اعزام می‌شوند.
با رای اعضای مجمع انتخابات گلستان، حسینعلی لیاقی به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت تنیس روی میز استان انتخاب شد.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با تاکید بر اینکه 23 نفر عضو مجمع انتخابات هیئت تنیس روی میز استان هستند، افزود: براساس قانون 17 نفر از اعضا در محل برگزاری مجمع حضور داشتند .
قاسمعلی برزمینی افزود : حسینعلی لیاقی صددرصد آرا را به دست آورد و برای چهار سال به عنوان رئیس هیئت تنیس روی میز استان گلستان انتخاب شد و فاطمه علی‌جان‌پور به عنوان نایب رئیس، علی‌اکبر کریم‌آبادی خزانه‌دار، محمود خواجه، منصور خواجه و تالیا طبسی اعضای هیات رئیسه انتخاب و محسن محمدزاده به عنوان بازرس معرفی شدند.
انتهای پیام/581/.