خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برگزاری ایستگاه شادمانه به مناسبت عید غدیر در پارک ملت اراک

مهر | استان‌ها | جمعه، 16 تیر 1402 - 16:15
اراک-سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: ایستگاه شادمانه به مناسبت عید غدیر در پارک ملت اراک برگزار می شود.
ايستگاه،شادمانه،اميرالمومنين،برپايي،استان،آتليه،ضريح،فراهاني

حجت الاسلام جواد فراهانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آغاز جشن‌های دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: به همت گروه‌های مردمی و مجموعه‌های فرهنگی، ایستگاه شادمانه به مناسبت عید غدیر از ساعت ۱۸ الی ۲۲ در پارک ملت برگزار می‌شود.
سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: در راستای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه و همزمان با ایام دهه ولایت، جشن‌های محله‌ای با حضور عموم مردم در سراسر استان برگزار خواهد شد.
وی افزود: برپایی غرفه‌های سرگرمی و بازی برای کودکان و نوجوانان، برپایی موکب و ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مسابقات هنری فرهنگی، چهار پایه خوانی و اجرای سرود از جمله برنامه‌های جشن ایستگاه شادمانه هستند.
فراهانی همچنین با اشاره به برپایی آتلیه عکس با ضریح امیرالمومنین (ع) بعنوان یکی از ویژه برنامه‌های ایستگاه شادمانه، تاکید کرد: در راستای برقراری ارتباط معنوی و اظهار ارادت محبان امیرالمومنین (ع) با حرم آن حضرت و تجدید بیعت غدیریون، قرار شده است فضای محیطی زیبایی در قالب آتلیه عکس با ضریح امیرالمومنین (ع) در ایستگاه شادمانه برپا شود.
سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: طبخ و توزیع غذای گرم نیز بمدت سه شب در این ایستگاه برای عموم مردم انجام می‌شود و همه از اطعام علوی متنعم خواهند شد.