5 راز برندسازی کسب و کارها از خط 4 رقمی با ارتباط نماگستر که نباید بدانید ؟- اخبار بازار تسنیم
دیگر افراد برای یافتن نیاز خود بدنبال نام محصول یا نوع خدمت شما نیستند بسیاری از کسب و کارها مطرح توانسته اند خود را در ذهن مشتری ثبت کنند و افراد برای یافتن نیاز خود در انتهای کالا یا خدمت مورد نیاز برند یا نام آن کسب و کار را مطرح میکنند .

سالهاست کارخانه های مطرح تاکید خود را بر روی برندسازی یا برندینگ کرده اند تا در ذهن مشتری بمانند .
به طور مثال افرادی که به دنبال مثلا ساعت برند محبوب هستند برای خرید ناخداگاه ساعت رولکس به ذهن شان می آید .
یکی از راههای این برندسازی و ماندگاری در ذهن ها با داشتن خط تلفن 4 رقمی میسر میشود .
مصاحبه ی که میخوانید از زبان مهندس خسروی کارشناس و مشاور سیستم مخابراتی ارتباط نماگستر است که توانسته 10 ها شرکت مطرح را به سمت برند سازی سوق دهد .
5 رازبرند سازی کسب کارها با خرید خط 4 رقمی که شما باید بدانید ولی رقیبان شما نمیخواهند شما بدانید
1) کپی برداری ممنوع !
به نقل از کارشناس ارتباط نماگستر برای برندینگ شاید کپی از لوگو یا محتوا یا کپی کالا برای برندسازی ممنوع باشد و باعث آسیب به کسب و کارها میشود ولی کپی برداری از روشهای برندسازی و یا برندینگ اصلا ممنوع نیست و اتفاقا باعث پیشرفت میشود و یکی از استراتژی های خوب برای ماندگاری در ذهن ها و برند شما که رقیبان شما هم خیلی قبل تر از شما انجام داده اند خرید خط 4 رقمی مخابرات از ارتباط نماگستر میباشد.
2) در سال جدید ثابت نباشید !
بسیاری از کسب و کارها و افراد برای رشد سرمایه پیشنهاد میدهند که ثابت نباشید و تنوع داشته باشید اما به گزارش کارشناس مخابرات ارتباط نماگستر شاید تنوع در روشها و رفتار باعث افزایش فروش شود ولی ثبات در خیلی از موارد مانند داشتن یک برند ثابت ، یک شماره تلفن 4 رقمی ثابت و یا یک لوگوی ثابت باعث برند سازی میشود .
و حتی در پیام ها و گفتگوها اگر کارمندان شما رعایت کنند بعضی از سخنان بازتاب فرهنگ و هویت شرکت شما میشوند .
و سعی کنید به نیروهای جدید این دستوالعمل را یاداوری کنید .
3) خاص باشید !
یکی از مواردی که باعث برندسازی میشود خاص بودن است مثلا داشتن یک خط تلفن 4 رقمی خاص که مخصوص خود شماست .بسیاری از افراد برای برندسازی میگویند رقبای خود را بشناسید به نقل از کارشناس خط تلفن 4 رقمی ارتباط نماگستر این گفته درست است اما سعی کنید همیشه برند خاص خود باشید حتی شیوه بیان خود در پشت تلفن یا در تبلیغات خاص خودتان باشد و با رقیبانتان متفاوت باشید .
4) تحقیق راجع بازار هدف
برای برند سازی محصول باید بازار هدف را بشناسید و بدانید رقیبان شما در بازار برای محصول خود چه تبلیغاتی داشته اند چه کیفتی داشته اند ولی در پایان داستان شخصی خود را برای کار داشته باشید حال روی برگه ی کاغذ رقیب خود را نوشته و سپس شیوهای تبلیغاتی و کیفیت محصولات و مواد اولیه و نوع خدمات ی که رقیب شما ارائه میکند را بنویسید سعی کنید بهتر از انها باشید مثلا اگر انها برای تبلیغ بهتر برند خود سایت طراحی می کنند و رتبه ی ان را در گوگل بهبود می ببخشند شما سعی کنید در کنار این کارها مثلا برای بهبود عملکرد رتبه ی سایت در گوگل شماره تلفن چهار رقمی مخابرات منحصر به خود را داشته باشید
5 ) استخدام افراد زیاد برای بهبود تولید و جوابگوی مشتریان
به نقل از کارشناس ارتباط نماگستر برای بهبود تولید و جوابگوی مشتریان و احترام به مشتری و مشتری مداری شاید استخدام زیاد افراد موثر باشد ولی امروزه با داشتن یک خط تلفن 4 رقمی رند که توانایی این را دارد که 20000 داخلی داشته باشید بدون اینکه یک مشتری پشت خط بماند و امکاناتی همچون منشی وتلفن گویا ، قابلیت همان 20000 تماس به صورت همزمان ،باعث شده صرفه جویی اقتصادی برای کسب و کارها اتفاق بیفتد و بجای پرداخت بیمه و حقوق و مزایا 20000 کارمند با ثبت نام خط 4 رقمی با قیمت مناسب با یک تیر دو نشان بزنید .
علاوه بر صرفه جویی اقتصادی باعث مشتری مداری و بهبود روابط بین مخاطبان یا مشتریان با شما میشود .
ارتباط نماگستر نماینده فروش خط 4 رقمی مخابرات با 20 سال سابقه در مخابرات و فروش تجهیزات مخابراتی و سانترال و خدمات ویپ برای بهبود کسب و کارها در سالهای گذشته به بیش از 100 برند مطرح خط تلفن 4 رقمی مخابرات را عرضه کرده و با خدمات مشاوره و پشتیبانی و نگهداری کمک کرده که نگرانی پس از خرید خط 4 رقمی نداشته باشند .
منبع : ارتباط نماگستر
"این مطلب تبلیغاتی است"