خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 18 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افتتاح مرکز جدید چندزبانه 110/ در تلاش برای تجمیع شماره های امدادی هستیم- اخبار پلیس - اخبار اجتماعی تسنیم

تسنیم | اجتماعی و حوادث | پنجشنبه، 28 اردیبهشت 1402 - 10:15
فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا تلفن های امدادی تجمیع شوند، گفت: همکاران ما در مرکز فوریت های پلیس 110 به 3 زبان عربی، انگلیسی و اسپانیایی پاسخگو هستند.
مركز،تماس،پاسخگويي،رادان،سامانه،110،همكاران،پليس

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده انتظامی کل کشور در مراسم افتتاح سایت مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کرد: این مرکز یکی از بزرگترین مراکز در کشور و منطقه است و خدمات بیشتری در این قالب به مردم ارائه می‌شود.
وی افزود: از زمان تولد مرکز فوریت‌های 110 تا به امروز، درصد تماس‌ها و مشاوره مردم از پلیس روز به روز افزایش و نیاز به توسعه این مرکز مورد توجه قرار گرفت و سال 1401 حدود 54 میلیون تماس به مرکز فوریت‌های 110 ثبت شده که 22 میلیون تماس عملیاتی بوده که بر این اساس مأموریت‌ها انجام شد.
رادان گفت: سهم تهران از این تماس‌ها و عملیات‌ها حدود 14 میلیون تماس و 5 میلیون و 800 عملیات بوده است.
فرمانده انتظامی کل کشور گفت: امروز در این مرکز فوریت‌های پلیس حدود 360 نفر از همکاران ما در 3 شیفت کاری فعال‌اند و جهت پاسخگویی سریع‌تر و مرکز تجزیه تحلیل داده‌ها نیز جهت رسیدگی به دغدغه مردم راه‌اندازی شده است و پاسخگویی بهتری انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه از استانداری، هلال احمر، اورژانس و آتش‌نشانی هم تشکر می‌کنم، گفت: امروز تماس‌های مردم با همکاران ما به صورتی است که حتی اگر تماس از جنس پلیسی نباشد با اورژانس و هلال احمر ارتباط می‌دهیم و برعکس و به دنبال این هستیم سامانه یکپارچه‌ای را راه اندازی کنیم.
رادان گفت: سامانه هوشمند نصب شده و برای مدیر مرکز مشخص است چه تعداد پشت خط و چه تعداد تماس پاسخگویی می‌شود و فاصله بین تماس گیرنده و پلیس یک تا دو تماس است و تلاش خواهد شد صفر شود همچنین ظرفیت‌ها جهت پاسخگویی سه برابر شده است.
وی با بیان اینکه در این مرکز همکاران ما به چند زبان عربی، انگلیسی و اسپانیایی در خدمت مردم هستند، گفت: سامانه پیامکی هم به 10 تا 12 مورد ارتقا یافته است.
انتهای پیام/